  • 1. Data: 2019-04-15 09:04:45
    Temat: Software do skopiowania zawartości SIM
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Czy ktoś podpowie, jakiego softu użyć, żeby zrzucić na PC zawartość karty
    SIM (dużej) wraz ze wszystkimi SMS-ami, kontaktami i w ogóle wszystkim, co
    tam jeszcze może być od wielu lat zapisane?

    Potrzebuję też programu, który w podobny sposób zrobi mi backup
    *wszystkiego*, co jest zapisane w pamięci i na SD w Sony Ericsson Arc S.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2019-04-15 17:14:58
    Temat: Re: Software do skopiowania zawartości SIM
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    https://www.fjsoft.at/en/

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 3. Data: 2019-04-15 21:28:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 15.04.2019 o 09:04, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > Potrzebuję też programu, który w podobny sposób zrobi mi backup
    > *wszystkiego*, co jest zapisane w pamięci i na SD w Sony Ericsson Arc S.

    to chyba nie tak działa jak chcesz. całość możesz skopiować, instalując
    twrp, następnie robiąc backup. ale o ile pamiętam dostaniesz plik pi
    razy oko 2 giga, w którym będzie *wszystko*. czy o to chodzi? Bo inaczej
    wystarczy Ci skopiowanie danych dostępnych po podłączeniu telefonu jako
    pamięc masowa, plus dane z programów w telefonie, czyli smsy, książka
    adresowa itd. natomiast skopiowanie danych z sim... to może być problem
    dla wmiarę nowoczesnego telefonu. na siemensie s55 takie czary robiłem :)

    ToMasz

  • 4. Data: 2019-04-16 15:39:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Apr 2019 21:28:31 +0200, ToMasz napisał(a):

    > czy o to chodzi? Bo inaczej
    > wystarczy Ci skopiowanie danych dostępnych po podłączeniu telefonu jako
    > pamięc masowa, plus dane z programów w telefonie, czyli smsy, książka
    > adresowa itd.

    W sumie to nie wiem - mam na karcie zapisane rzeczy z czasów, kiedy
    telefony używały jej jako dodatkowej pamięci. Chciałbym się do tego dostać.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2019-04-16 19:11:58
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-16 o 15:39, Maciek pisze:

    > W sumie to nie wiem - mam na karcie zapisane rzeczy z czasów, kiedy
    > telefony używały jej jako dodatkowej pamięci. Chciałbym się do tego dostać.

    Linka już dostałeś ode mnie. Coś nie bangla?

  • 6. Data: 2019-04-16 20:02:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Apr 2019 19:11:58 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Linka już dostałeś ode mnie. Coś nie bangla?

    Nie, tylko odpowiadałem na pytanie. Soft jest chyba w porządku - właśnie
    obczajam.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2019-04-16 20:07:30
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-16 o 20:02, Maciek pisze:

    > Nie, tylko odpowiadałem na pytanie. Soft jest chyba w porządku - właśnie
    > obczajam.

    Soft działa w komplecie z tym:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fj
    soft.myphoneexplorer.client
    (musisz zainstalować w telefonie). Generalnie jest opcja aby podłączyć
    telefon kablem USB, włączyć w telefonie w opcjach "debugowanie" i klient
    sam się zainstaluje ale to trochę kłopotliwe, dlatego masz linka do
    sklepu Play.

  • 8. Data: 2019-04-16 21:37:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Apr 2019 20:07:30 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Soft działa w komplecie z tym:
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fj
    soft.myphoneexplorer.client
    > (musisz zainstalować w telefonie)

    Uruchomiłem. Nie widzę w nim opcji dobrania się do SIM-a, a przynajmniej
    żadnego opisu, ze ten czy inny plik jest zapisany na karcie SIM.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2019-04-16 22:50:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-16 o 21:37, Maciek pisze:

    soft.myphoneexplorer.client

    > Uruchomiłem. Nie widzę w nim opcji dobrania się do SIM-a, a przynajmniej
    > żadnego opisu, ze ten czy inny plik jest zapisany na karcie SIM.

    Bo to raczej w telefonie powinieneś ustawić z czego ma korzystać, czy z
    SIM czy pamięci telefonu, ewentualnie skopiować z SIM na telefon i
    będziesz miał "wymieszane" ale i SMS i kontakty.

  • 10. Data: 2019-04-17 00:03:22
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    to: http://bit.ly/2GthHEN

    tu: http://bit.ly/2Gi8FsP