  • 11. Data: 2019-04-18 12:36:39
    Temat: Re: Software do skopiowania zawartości SIM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:18286carhdblc$.ucjicm0o8qpb$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Tue, 16 Apr 2019 20:07:30 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    soft.myphoneexplorer.client

    >Uruchomiłem. Nie widzę w nim opcji dobrania się do SIM-a, a
    >przynajmniej
    >żadnego opisu, ze ten czy inny plik jest zapisany na karcie SIM.

    Na karcie SIM nie ma "plików".
    Sa kontakty, sa SMS ... i to gdzies powinno byc pokazane, co jest na
    karcie

    ewentualnie
    https://allegro.pl/oferta/czytnik-kart-sim-usb-zmian
    a-pin-odzyskiwanie-sms-6756339615
    https://allegro.pl/oferta/zay7-nowy-czytnik-do-kart-
    komorkowych-sim-na-usb-6895990915

    J.

  • 12. Data: 2019-04-19 11:20:37
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Apr 2019 12:36:39 +0200, J.F. napisał(a):

    > Na karcie SIM nie ma "plików".
    > Sa kontakty, sa SMS ... i to gdzies powinno byc pokazane, co jest na
    > karcie

    Ale nie jest. Z poziomu Adnroida mozna podejrzec sms-y na karcie, ale
    raczej nie wzystkie. Kontaktow nie widac.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2019-04-19 11:37:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >Ale nie jest. Z poziomu Adnroida mozna podejrzec sms-y na karcie, ale
    >raczej nie wzystkie. Kontaktow nie widac.

    Chyba widac, bo skad by sie te wszystkie kontakty od operatorow
    wziely.
    BOK, horoskop itp ..
    Pozostaje tylko pytanie, czy Android pokazuje te z karty, czy je sobie
    najpierw zaimportowal, a teraz pokazuje tylko swoje.

    J.

  • 14. Data: 2019-04-26 04:37:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy ktoś podpowie, jakiego softu użyć, żeby zrzucić na PC zawartość karty
    > SIM (dużej) wraz ze wszystkimi SMS-ami, kontaktami i w ogóle wszystkim, co
    > tam jeszcze może być od wielu lat zapisane?
    >
    > Potrzebuję też programu, który w podobny sposób zrobi mi backup
    > *wszystkiego*, co jest zapisane w pamięci i na SD w Sony Ericsson Arc S.

    Oj, chyba Cię rozczaruję, ale karty SIM nie mają dużej pamięci.
    Z całą pewnością nie są w stanie zmagazynować treści SMSów
    z wielu lat. One są trzymane w pamięci masowej telefonu.

    Proponowałbym odwiedzenie witryny sony.com i ściągnięcie
    odpowiedniego softu do ekstrakcji i backupu danych...

  • 15. Data: 2019-04-26 04:38:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W sumie to nie wiem - mam na karcie zapisane rzeczy z czasów, kiedy
    > telefony używały jej jako dodatkowej pamięci. Chciałbym się do tego
    > dostać.

    Tam się przeważnie mieściła tylko książka adresowa, i to bardzo
    ograniczona, np. nie można było zapisać fotki osoby razem
    z jej numerem telefonu - generalnie na SIM to tylko imię i numer.