  • 1. Data: 2009-05-07 20:29:42
    Temat: Sonda lambda, power commander, układ wydechowy
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam
    Prośba o pomoc:
    Próbuję zakupić do motocykla sportowy układ wydechowy.
    Niestety mój motocykl posiada tzw."o2 sensor", czyli sondę lambda.
    Póki co, praktycznie żaden producent nie oferuje układu z wejściem na
    sondę.
    Wiem, że wyeliminowanie całkowite sondy lambda lub też montaż
    emulatorów czy też
    "o2 eliminatorów" itd. może skutkować w najlepszym razie nierówną
    pracą silnika.

    Tak więc, czy jedynym wyjściem jest dalsze szukanie kompletnego układu
    wydechowego
    z miejscem na sondę, ew.wiercenie w nowym kolanku otworu na sondę
    ... czy też np. montaż power comandera III pozwoli mi na pominięcie
    sondy?

    Pozdr, Przem

  • 2. Data: 2009-05-08 07:43:46
    Temat: Re: Sonda lambda, power commander, układ wydechowy
    Od: "piotr. wanat" <p...@g...com>

    On 7 Maj, 22:29, k...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > Niestety mój motocykl posiada tzw."o2 sensor", czyli sondę lambda.
    > Póki co, praktycznie żaden producent nie oferuje układu z wejściem na

    Jesłi masz na myśli producentów akcesoryjnych wydechów, to jesteś
    w błędzie.
    Hint: MIVV

    neuro

  • 3. Data: 2009-05-08 08:07:52
    Od: k...@p...onet.pl

    >     Jesłi masz na myśli producentów akcesoryjnych wydechów, to jesteś
    > w błędzie.
    > Hint: MIVV

    Chodzi konkretnie o suzuki sv1000, MIVV robi niestety tylko "bolt-
    ony".

  • 4. Data: 2009-05-08 14:07:15
    Od: marider <m...@g...pl>

    k...@p...onet.pl pisze:

    > Chodzi konkretnie o suzuki sv1000, MIVV robi niestety tylko "bolt-
    > ony".

    Zerknij w strone Akrapovica czy Arrowa. Na pewno maja wyjscia na 02 :) A
    jak nie to na pewno tej lambdy da sie jakos pozbyc...

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 5. Data: 2009-05-11 08:19:12
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 7 May 2009 13:29:42 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za k...@p...onet.pl
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > z miejscem na sondę, ew.wiercenie w nowym kolanku otworu na sondę
    > ... czy też np. montaż power comandera III pozwoli mi na pominięcie

    Dlaczego chcesz wymieniac caly uklad? Liczysz na poprawe przebiegu krzywej
    mocy/momentu, czy chodzi Ci tylko dzwiek? Niestety nie pomoge Ci w Twoim
    problemie, ale sam tez sie powoli rozgladam za wydechami do SV stad to
    pytanie. Kwestie TRE zapewne znasz i juz poprawiles w tym miejscu fabryke?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 6. Data: 2009-05-11 16:28:39
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > problemie, ale sam tez sie powoli rozgladam za wydechami do SV stad to
    > pytanie. Kwestie TRE zapewne znasz i juz poprawiles w tym miejscu fabryke?

    Tak liczę na poprawę przebiegu krzywej momentu, mocy i mniejsze
    spalanie.
    Wszystkie inne sprawy zakupione, TRE, KN + za chwilę PC III.

  • 7. Data: 2009-05-12 06:37:16
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 11 May 2009 09:28:39 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za k...@p...onet.pl
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Tak liczę na poprawę przebiegu krzywej momentu, mocy i mniejsze
    > spalanie.
    > Wszystkie inne sprawy zakupione, TRE, KN + za chwilę PC III.

    Byles juz na hamowni? Mozesz pokazac wykres z seryjnymi ustawieniami i
    ewentualnie po modyfikajach?

  • 8. Data: 2009-05-12 07:51:49
    Od: k...@p...onet.pl

    > Byles juz na hamowni? Mozesz pokazac wykres z seryjnymi ustawieniami i
    > ewentualnie po modyfikajach?

    Hamownia też tylko w planach. Co do efektów - dużo wykresów, opinii
    można znaleźć na www.sv-portal.com.

    Niestety tak naprawdę, z informacji, które udało mi się do tej pory
    zebrać, z kompletnych układów na dziś
    tylko TiForce (koszt ok.1200$ plus koszta), M4 ok 800$ oraz najtańsza
    Yoshimura TRS - ok.700$.
    Nie ma więc zbytnio wyboru. Jak coś więcej pisz na maila.

  • 9. Data: 2009-05-13 08:15:40
    Od: "piotr. wanat" <p...@g...com>

    On 8 Maj, 10:07, k...@p...onet.pl wrote:

    > Chodzi konkretnie o suzuki sv1000, MIVV robi niestety tylko "bolt-
    > ony".

    A to przepraszam - mój X-Cone posiada wejście na sondę, ale to
    SV650...
    Z tego co wymieniłeś brałbym jeśli już M4 - dźwięk absolutnie
    bezkonkurencyjny w SV.
    Spróbuj też poszperać na SVRider.com.

    Pozdr,
    p.

  • 10. Data: 2009-07-10 14:06:35
    Od: Przemo_bdg <k...@p...onet.pl>

    Tak dla potomnych, może się komuś przyda:
    Wg "nabytej wiedzy" wymiana układu wydechowego na sportowy powinna
    wiązać się z innymi mapami ( w moim przypadku PCIII ),
    by miało to sens. Co za tym idzie, nie ma problemu co z sondą. Po
    prostu się ją demontuje, PC reguluje
    później skład mieszanki.
    Problemem jest tylko pojawiający się błąd "FI" na wyświetlaczu.
    Podobno wystarczy odpiąć jeden z 1340 ;) pinów w oryginalnym
    komputerze motocykla, jedynie lokalizacja
    tego właściwego może nastręczać kłopotu (w różnych wersjach na różne
    rynki inaczej były oznaczane).