  • 1. Data: 2017-07-25 19:03:42
    Temat: Sony a komputer
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Mam Sony Xperia M i chcę się połączyć z komputerem. Komputer Windows XP i
    zainstalowany MyPhoneExplorer. Niestety program nie widzi telefonu
    podłączonego przez USB. Co jest jeszcze potrzebne?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-07-25 23:46:31
    Temat: Re: Sony a komputer
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "Kamil" wydumał(a) w wiadomości ID news:ol7tm1$udv$1@gioia.aioe.org
> [...]
    > zainstalowany MyPhoneExplorer. Niestety program nie widzi telefonu
    > podłączonego przez USB. Co jest jeszcze potrzebne?

    Sterowniki. Możesz oczywiście, bez sterowników podłączyć go przez WiFi. Działa
    szybko. Osobiście już od dawna łączę swoje telefony przez WiFi&MyPhoneExplorer bo
    jest to znacznie wygodniejsze (mam w domu router z WiFi).

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 3. Data: 2017-07-26 09:06:34
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzgR" napisał:

    > Sterowniki.

    Jakie steroniki? Możesz podpowiedzieć coś konkretnego? Zainstalowałem
    Xperia_M_driver i dalej nic. Na innym komputerze MyPhoneExplorer widzi
    telefon i mogę kopiować pliki. Jak podłączę telefon do komputera mam
    komunikat czy zainstalować na komputerze PC Companion. Zgadzam się, na
    komputerze uruchamia sie kreator, który twierdzi, że nie ma połączenia z
    internetem mimo, że połączenie jest. To popieprzone, niedopracowane
    aplikacje.

    > Możesz oczywiście, bez sterowników podłączyć go przez WiFi.
    Nie mam routera, ani karty Wi-Fi.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-07-26 13:14:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-26 o 09:06, Kamil pisze:

> [...]
    > komputerze uruchamia sie kreator, który twierdzi, że nie ma połączenia z
    > internetem mimo, że połączenie jest. To popieprzone, niedopracowane

    Czyli masz jakieś różnice pomiędzy tym działającym a tym nie działającym
    komputerem. Czesto program antywirusowy potrafi blokowac komunikację.
    Samo wyłączenie antywirusa nie zawsze pomaga, trzeba go
    odinstalować/restart albo dobrze skonfigurować. Nie podajesz również czy
    systemy operacyjne na tych komputerach są takie same.

    Dodatkowo są również paczki sterowników (niekoniecznie producenta)
    umozliwiające podłączenie telefonu do MyPhoneExplorera.

    http://www.fjsoft.at/forum/viewtopic.php?t=11454

    --
    LordBluzg(R)

  • 5. Data: 2017-07-27 23:31:31
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Kamil" napisał:

    > Niestety program nie widzi telefonu podłączonego przez USB.

    A komputer (w sensie system operacyjny) "widzi" ten telefon? Tzn. czy po
    podłączeniu aparatu do USB coś się dzieje w Menedżerze urządzeń?

    JoteR