  • 1. Data: 2018-09-15 10:06:39
    Temat: Spaliła mi się grafika co kupić?
    Od: Bok <a...@g...com>

    Nie jestem od lat na bieżąco z grafikami, mam HD5570 w pasywnie
    chłodzonym kompie, karta się spaliła, nie wiem co kupić żeby było
    podobnej wydajności i nie grzało się (TDP<40W)

    Jak wchodzę na strony nvidia czy radeon to same mocożerne potwory i nic eko

    Czy jest coś takiego? wydajność w starych grach jak HD5570, mniej prądu

  • 2. Data: 2018-09-15 13:34:09
    Temat: Re: Spaliła mi się grafika co kupić?
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 15-09-2018 o 10:06, Bok pisze:
> [...]
    >
    > Czy jest coś takiego? wydajność w starych grach jak HD5570, mniej prądu

    GT1030 Ale to chyba za mocne :)

    miab

  • 3. Data: 2018-09-15 20:21:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/15/2018 10:06 AM, Bok wrote:
    > Czy jest coś takiego? wydajność w starych grach jak HD5570, mniej prądu

    GT630? Szybsza lub wolniejsza, zalezy jak liczyć, tylko 20 pare W,
    pasywna, cuda, relatywnie tania.