  • 11. Data: 2020-02-18 18:49:37
    Temat: Re: Spawanie końców linek
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-02-18 o 18:44, WM pisze:

    > To może podzielić linkę na trzy, lub cztery pasma.
    > Zespawać dwa pasma, a z pozostałych zakończyć każde osobną spoiną.
    > Następnie te pojedyncze zapleść wokół tych dwóch.

    Oczekuję więcej mocy łuku elektrycznego co oznacza mocniejszy
    transformator. Muszę poeksperymentować z tym co mam pod ręką.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2020-03-29 22:35:05
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-02-18 o 18:49, PeJot pisze:

    > Oczekuję więcej mocy łuku elektrycznego co oznacza mocniejszy
    > transformator. Muszę poeksperymentować z tym co mam pod ręką.

    Trafo do halogenów 12 V, 200 W. Uzwojenie wtórne nawijane równolegle 2
    drutami. Po połączeniu w szereg jest moc :) Da się ładnie i skutecznie
    spawać.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 13. Data: 2020-05-01 10:34:33
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    PeJot wrote:

    > No OK, ale potrzebna jest szybka i prosta technologia garażowa.
    > Właściwie ją opanowałem, ale muszę jeszcze dopracować parametry.

    Dopracowujesz technologię spawania najtańszych linek w ilościach
    jednostkowych?! Naprawdę żaden warsztat Ci tego nie obtopi za
    sześciopak? Jeszcze bym zrozumiał jakieś rodowane linki z tytanu, wyjęte
    z wraku Saturna V, ale tu... ekhem...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 14. Data: 2020-05-01 16:27:17
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Dopracowujesz technologię spawania najtańszych linek w ilościach
    > jednostkowych?! Naprawdę żaden warsztat Ci tego nie obtopi za
    > sześciopak?

    Nie obtopi, bo prawdopodobnie *nikt* tego nie robi, poza jednym warsztatem.

    Trzeba być w awangardzie :)

    Poza tym wystarczyło podkręcić parametry i jest całkiem OK.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem