  • 1. Data: 2019-11-08 15:01:08
    Temat: Spisywanie stanu licznika przez policjanta
    Od: Kris <k...@g...com>

    Policjanci mają teraz w sumie obowiązek spisywać stan licznika podczas kontroli auta.
    I w związku z tym mam kilka pytań:
    - Czy niedziałający licznik jest równoznaczny z niesprawnym autem i Pan Władza będzie
    mógł "zabrać" dowód rejestracyjny?
    -Czy mogę sobie w aucie wymienić licznik?
    -A jeśli wymienię to czy, kiedy i gdzie mam obowiązek zgłosić taką modyfikację?
    -Co mi grozi jeśli Pan Władza ustali ze mam taki sam stan licznika jak podczas
    poprzedniej kontroli pół roku temu(w jakimś tam Fiacie licznik zatrzymuje się po
    osiągnięciu 400tys km?
    -w Fiacie 125 jeśli mnie pamieć nie myli licznik był 5 cyfrowy. I teraz na jednej
    kontroli może wyjść 98500km a na kolejnej za rok 850km. Sfałszowany przebieg czy nie?

  • 2. Data: 2019-11-08 16:00:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bana na googlach dostales ze chcesz żeby ktoś za ciebie wyszukał i jeszcze napisal.

  • 3. Data: 2019-11-09 10:58:42
    Temat: Re: Spisywanie stanu licznika przez policjanta
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Bana na googlach dostales ze chcesz żeby ktoś za ciebie wyszukał i jeszcze napisal.

    Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku?

    Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia
    był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych.

    Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z
    SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci
    emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej?

  • 4. Data: 2019-11-10 12:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > licznik był 5 cyfrowy. I teraz na jednej kontroli może wyjść 98500km
    > a na kolejnej za rok 850km. Sfałszowany przebieg czy nie?

    Skoro maja spisywac stan licznika a nie PRZEBIEG... to te 400kkm nie
    powinno być problemem.
    BTW ducato conajmniej w 2012 roku ten problem poprawiło bo moje
    egzemplarze przeskoczyły 400kkm i jada dalej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: