  • 1. Data: 2019-11-08 15:01:08
    Temat: Spisywanie stanu licznika przez policjanta
    Od: Kris <k...@g...com>

    Policjanci mają teraz w sumie obowiązek spisywać stan licznika podczas kontroli auta.
    I w związku z tym mam kilka pytań:
    - Czy niedziałający licznik jest równoznaczny z niesprawnym autem i Pan Władza będzie
    mógł "zabrać" dowód rejestracyjny?
    -Czy mogę sobie w aucie wymienić licznik?
    -A jeśli wymienię to czy, kiedy i gdzie mam obowiązek zgłosić taką modyfikację?
    -Co mi grozi jeśli Pan Władza ustali ze mam taki sam stan licznika jak podczas
    poprzedniej kontroli pół roku temu(w jakimś tam Fiacie licznik zatrzymuje się po
    osiągnięciu 400tys km?
    -w Fiacie 125 jeśli mnie pamieć nie myli licznik był 5 cyfrowy. I teraz na jednej
    kontroli może wyjść 98500km a na kolejnej za rok 850km. Sfałszowany przebieg czy nie?

  • 2. Data: 2019-11-08 16:00:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bana na googlach dostales ze chcesz żeby ktoś za ciebie wyszukał i jeszcze napisal.

  • 3. Data: 2019-11-09 10:58:42
    Temat: Re: Spisywanie stanu licznika przez policjanta
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Bana na googlach dostales ze chcesz żeby ktoś za ciebie wyszukał i jeszcze napisal.

    Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku?

    Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia
    był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych.

    Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z
    SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci
    emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej?

  • 4. Data: 2019-11-10 12:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > licznik był 5 cyfrowy. I teraz na jednej kontroli może wyjść 98500km
    > a na kolejnej za rok 850km. Sfałszowany przebieg czy nie?

    Skoro maja spisywac stan licznika a nie PRZEBIEG... to te 400kkm nie
    powinno być problemem.
    BTW ducato conajmniej w 2012 roku ten problem poprawiło bo moje
    egzemplarze przeskoczyły 400kkm i jada dalej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 5. Data: 2019-11-12 14:11:11
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-11-08 o 15:01, Kris pisze:
> [...]
    kontroli może wyjść 98500km a na kolejnej za rok 850km. Sfałszowany przebieg czy nie?

    Bardziej mnie ciekawi co zrobić, gdy policjant przypadkowo (lub
    złośliwie) wpisze do cepiku 100tys km przebiegu mniej niż jest w
    rzeczywistości. Czy policjant da jakiś kwitek na potwierdzenie?

    Bez tego dowiem się o tym np po roku w czasie badania technicznego (albo
    później, gdy przyjdzie wezwanie do sądu). Jak udowodnić, że licznik nie
    był ruszany?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-11-12 17:31:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Musisz Miro umówić się że swoim posłem i jemu zadać te pytania. Tutaj nikt nie będzie
    wiedział tego o co spytales. Twój poseł też nie będzie wiedział ale on może wywołać
    do odpowiedzi w sejmie właściwego ministra. Po akcji przepytania w sejmie twój poseł
    odpowie Ci na piśmie. Wtedy napiszesz na grupie co w takiej sytuacji o jaka pytasz.

  • 7. Data: 2019-11-12 18:47:00
    Od: p...@g...com

    To proste. Dajesz w łapę i masz przebieg jaki sobie zazyczysz. Jako że nikt
    policjanta nie sprawdzi wałek jest bezpieczny. Czy macie jeszcze jakieś złudzenia ?
    jesteście rządzeni przez debili :-)

  • 8. Data: 2019-11-12 19:31:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 08.11.2019 15:01, Kris wrote:
    > -Czy mogę sobie w aucie wymienić licznik?
    > -A jeśli wymienię to czy, kiedy i gdzie mam obowiązek zgłosić taką modyfikację?

    A to już od kiedy wprowadzili spisywanie na przeglądach. Trąbili wtedy
    wszyscy, że wymianę licznika należy zgłosić przy przeglądzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2019-11-13 00:21:00
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-12 o 18:47, p...@g...com pisze:

    > To proste. Dajesz w łapę i masz przebieg jaki sobie zazyczysz. Jako że nikt
    policjanta nie sprawdzi wałek jest bezpieczny. Czy macie jeszcze jakieś złudzenia ?
    jesteście rządzeni przez debili :-)

    Policji? Od kiedy byle boluś ma kamerkę i dyktafon nie biorą.
    A co do złudzeń i rządzenia to spisywanie jest złudzeniem tak
    jak monitoring w marketach. Ma przestraszyć tych mniej sprytnych.
    I działa bo kradnie i kreci liczniki tylko kilka procent.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2019-11-13 13:11:43
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 13.11.2019 o 00:21, RadoslawF pisze:

> [...]
    > jak monitoring w marketach. Ma przestraszyć tych mniej sprytnych.
    > I działa bo kradnie i kreci liczniki tylko kilka procent.

    tak jak trochę offtopicowo- rejestracja prepaidów- owszem, pani w
    kiosku/żabce itp pyta o dane, ale dokumentu na potwierdzenie ich nie chce...
    I już jesteśmy dzięki ustawowemu wymogowi bezpieczni od ataków
    islamistów czy tam innych imigrantów :)

    --
    pozdr

    Tomasz