  • 1. Data: 2018-07-19 20:26:26
    Temat: Spotter - pomoc w wyborze
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Jest pytanko do Kolegów w sprawie wyboru spottera do napraw blacharskich.
    Czy spotter z transformatorem miedzianym przewyższa jakoś istotnie inne
    modele?
    Tu mam taki:
    https://tinyurl.com/y88kqg4y
    Czy ktoś jakieś opinie ma?
    Jacek

  • 2. Data: 2018-07-19 22:31:56
    Temat: Re: Spotter - pomoc w wyborze
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    > Jest pytanko do Kolegów w sprawie wyboru spottera do napraw blacharskich.
    > Czy spotter z transformatorem miedzianym przewyższa jakoś istotnie inne
> [...]

    no jak ma "moc 4200A" to ja nie mam pytań....
    tylko brać;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2018-07-20 06:18:40
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 19.07.2018 o 22:31, tck pisze:
    > no jak ma "moc 4200A" to ja nie mam pytań....
    > tylko brać;)
    Od dawna wiadomo, że w Chinach wszystko jest mniejsze, także ampery ;-)
    Ja się pytam nie o opis (bajki zostawiam dzieciom) a o praktyczne
    informacje, co do działania.
    Jacek