  • 1. Data: 2019-04-25 19:44:59
    Temat: Sprawdzanie czujników temperatur/termostatów
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Być może ktoś korzysta z *usługowego* sprawdzania przemysłowych
    czujników temperatur względnie termostatów ( lub t.p. ) i podzieli się
    sprawdzonym namiarem ? Chodzi o usługi *w miejscu zainstalowania*, w
    ilościach od kilkudziesięciu torów pomiarowych rocznie, więc odpadają
    wszelkie GUMy i OUMy. Z tego co widzę, jeżeli jakaś firma szeroko
    użytkuje układy związane z temperaturą to zwykle ma wyspecjalizowaną
    komórkę do sprawdzania tychże.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2019-04-25 20:28:48
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 25.04.2019 o 19:44, PeJot pisze:
> [...]
    > wszelkie GUMy i OUMy. Z tego co widzę, jeżeli jakaś firma szeroko
    > użytkuje układy związane z temperaturą to zwykle ma wyspecjalizowaną

    Termo-precyzja Wrocław. Trzeba zadzwonić i pogadać.

    P.P.

  • 3. Data: 2019-04-28 00:49:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-04-25 o 19:44, PeJot pisze:
> [...]
    > jakaś firma szeroko użytkuje układy związane z temperaturą to zwykle
    > ma wyspecjalizowaną komórkę do sprawdzania tychże.

    W Honolulu czy Machu Pichu?

  • 4. Data: 2019-04-28 14:04:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Apr 2019 19:44:59 +0200, PeJot napisał(a):
> [...]
    > wszelkie GUMy i OUMy. Z tego co widzę, jeżeli jakaś firma szeroko
    > użytkuje układy związane z temperaturą to zwykle ma wyspecjalizowaną

    Ale co oni mieliby zrobic - przyjechac z kalibratorem i sprawdzic
    wymontowane, wymontowac i sprawdzic, czy sprawdzic bez wymontowania?

    J.

  • 5. Data: 2019-04-28 14:12:05
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2019-04-28 o 14:04, J.F. pisze:

    > Ale co oni mieliby zrobic - przyjechac z kalibratorem i sprawdzic
    > wymontowane, wymontowac i sprawdzic, czy sprawdzic bez wymontowania?

    Sprawdzić na miejscu bez wymontowania.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2019-04-28 14:41:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Apr 2019 14:12:05 +0200, PeJot napisał(a):

    > Sprawdzić na miejscu bez wymontowania.

    A jest tam gdzie wsadzic jakis termometr wzorcowy ?

    No i wiesz, ze rozbieznosci moga byc spore ?

    J.

  • 7. Data: 2019-04-28 15:31:56
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2019-04-28 o 14:41, J.F. pisze:

    > A jest tam gdzie wsadzic jakis termometr wzorcowy ?

    Nie bardzo, raczej zdemontowany z obiektu czujnik *do* piecyka
    kalibracyjnego. Albo czujnik sprawdzić w piecyku dla maks. temperatury,
    a cały tor kalibratorem w większej ilości punktów, np. w obszarze
    typowej eksploatacji. Metodyka myślę do dogadania.

    > No i wiesz, ze rozbieznosci moga byc spore ?

    Oby nie większe niż deklarowane w DTR.

    Sprzęt *raczej* sprawny, bardziej chodzi o d4-chron.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem