  • 1. Data: 2018-01-08 11:15:36
    Temat: Sprawdzenie gerberów dla allpcb.
    Od: jacek <j...@w...pl>

    Witam,
    próbuję zamówić płytki na allpcb.com niestety po wysłaniu gerberów
    odpisują mi że pliki wierceń są niepoprawne.
    Projekt powstał w traxmakerze 3.03.
    Nie mam za wiele opcji do ustawienia gerberów.
    Czy mógłby ktoś mi pomóc, podesłałbym mu gerbery
    aby sprawdzić co jest nie tak.
    Ewentualnie podesłałbym plik proteltext
    którego altium podobno otwiera...
    Nie mogę zmienić już ustawień w traxie aby coś uzyskać innego.
    W drukowane.pl oraz www.elecrow.com robili na podstawie
    moich domyślnych gerberów bez problemu...
    --
    pzdr, j.r.

  • 2. Data: 2018-01-08 11:41:42
    Temat: Re: Sprawdzenie gerberów dla allpcb.
    Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com>

    b...@g...com

  • 3. Data: 2018-01-08 11:43:58
    Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com>

    użytkownik jacek napisał:
> [...]
    > odpisują mi że pliki wierceń są niepoprawne.
    > Projekt powstał w traxmakerze 3.03.
    > Nie mam za wiele opcji do ustawienia gerberów.

    Daj print screena z okna tych opcji, się obaczy.