  • 1. Data: 2014-08-05 10:43:16
    Temat: Sprawdzone pokrowce do passata b4
    Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp>

    Witam.

    Może ktoś polecić producenta pokrowców o dobrym stosunku jakości do ceny ?

    passat b4 1998 rok.

    Pozdrawiam,
    Greg

  • 2. Data: 2014-08-05 11:17:07
    Temat: Re: Sprawdzone pokrowce do passata b4
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Greg niema_nic@i_juz.lp ...

    > Może ktoś polecić producenta pokrowców o dobrym stosunku jakości do
    > ceny ?
    >
    > passat b4 1998 rok.

    Ostatnio na forum multipli
    http://multiplaklub.pl/forum/index.php?f=37&t=2833&r
    b_v=viewtopic
    chawalono tę firme:
    http://www.pokrowce.net/tuning/tuning.html.

    Nie wiem czy szyją dla paska.

  • 3. Data: 2014-08-05 14:12:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-05 10:43, Greg pisze:
    > Witam.
    >
    > Może ktoś polecić producenta pokrowców o dobrym stosunku jakości do ceny ?
    >
    > passat b4 1998 rok.

    Ja do kilku już aut kupiłem w Anitex - Pilzno (koło Dębicy, styk woj.
    podkarpackiego/małopolskiego).

    Ich dane:
    http://pilzno.cylex.pl/firmy/anitex-zakład-produkcyj
    no-handlowo-usługowy-barbara-florek-11253429.html

    niestety, ich strona nie działa :(

    Pokrowce bardzo starannie wykonane, mają w ofercie różne wzory i
    faktury. Szyją wg fabrycznych wzorników pod konkretne auto. Możesz,
    jeśli jesteś niedaleko, także podjechać na montaż.

    Ostatnio kupowałem dla Micry K11:

    http://zapodaj.net/a70f2a6cefcea.jpg.html

    Szczerze polecam.
    Mogą Ci wysłać próbki materiałów.