  • 11. Data: 2009-07-08 18:51:25
    Temat: Re: Sprowadzanie czesci z ebay.com - procedura - dla potomnych
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Kuczu pisze:

    > Oplaty:
    >
    > oplaty celne - 3,7%
    > VAT - 22%
    >
    > Pamietac przy tym nalezy ze wszelkie oplaty naliczane sa od kwoty
    > lacznej, tj. cena towaru + koszty przesylki do PL.

    W jakim uczciwym kraju mam przyjemność żyć.
    Opłata celna i VAT również od kosztów przesyłki ...

  • 12. Data: 2009-07-08 19:37:43
    Od: Magic <m...@w...pl>

    EndaM pisze:

    > Zapedzilem sie, "minimum 122 zl"

    LOL

    A byłem pewien że poprawisz coś innego.
    "Jesli cos kosztowalo 100 dolarow (z przesylka), zaplacisz minimum 122
    zl"
    Fajny masz przelicznik dolara :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2009-07-08 19:39:24
    Od: Magic <m...@w...pl>

    EndaM pisze:

    > Gdy kliknalem na "Odpowiedz" nie bylo jeszcze wypowiedzi Kuczu-ego

    Czyjej ??? ROTFL

  • 14. Data: 2009-07-08 20:01:04
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "N1" wrote...

    > W jakim uczciwym kraju mam przyjemność żyć.
    > Opłata celna i VAT również od kosztów przesyłki ...

    Widze, ze nie miales "przyjemnosci" sprowadzac nic wiekszego. Ja ostatnio
    przywiozlem samochod i wygladalo to tak (finansowo)
    Cena zakupu pojazdu + koszt transportu do granicy PL (port) + oswiadczenie o
    kosztach transportu wlasnego z portu do miejsca zamieszkania (samochod,
    paliwo). Od tej calej sumy 10% cla i doliczone do calosci, od uzyskanej sumy
    13,6% akcyza i doliczone do calosci, od uzyskanej sumy 22% VAT.
    Placimy podatek od podatku i od tego jeszcze podatek. Ale, ze kazdy inaczej
    sie nazywa jest to 'legalne' i zgodne z prawem.... takie prawo.

    --
    James

  • 15. Data: 2009-07-09 07:34:49
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

    A to przepraszam :)
    Gdy kliknalem na "Odpowiedz" nie bylo jeszcze wypowiedzi Kuczu-ego
    traktujacej o dokladnie tym samym, co napisalem - a ze kliknalem na
    "Wyslij" po prawie godzinie (musialem odejsc zza biurka) - nie
    widzialem, ze ktos juz sprawe wyjasnil.

    a zauwazyliscie panowie ze w ustawie jest napisane ze to dotyczy towarów z
    unii europejskiej?
    cło na towary z usa dalej jest i bedzie az do chwili kiedy euroland i usa
    styaną sie jednym obszarem celnym.

    ide na piwo
    pozdro

  • 16. Data: 2009-07-09 07:49:11
    Od: EndaM <e...@g...com>

    > a zauwazyliscie panowie ze w ustawie jest napisane ze to dotyczy towarów z
    > unii europejskiej?

    Wrecz przeciwnie kolego, dotyczy to towarów spoza uniokolchozu ... -
    przeczytaj artykul raz jeszcze, ale tym razem dokladnie, az roi sie w
    nim od sformulowan w stylu "z terytorium państwa trzeciego (spoza
    krajów Unii)", "z krajów pozaunijnych (np. USA, Japonii, Kanady)",
    itd.

    > A byłem pewien że poprawisz coś innego.
    > "Jesli cos kosztowalo 100 dolarow (z przesylka), zaplacisz minimum 122 zl"
    > Fajny masz przelicznik dolara :)

    Racja :)

    EndaM

  • 17. Data: 2009-07-10 21:31:53
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    a wystarczyło kupić coś, czym się jeździ a nie coś, co trzeba w kółko
    remontować....
    ot cała fizolofia :)

  • 18. Data: 2009-07-11 06:16:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Mustafa pisze:
    > a wystarczyło kupić coś, czym się jeździ a nie coś, co trzeba w kółko
    > remontować....
    > ot cała fizolofia :)

    Ty to jednak jestes ksiazkowy przyklad idioty.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 19. Data: 2009-07-11 07:48:47
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Ty to jednak jestes ksiazkowy przyklad idioty.

    Ty umiesz czytać książki ??
    Z Twoją inteligencją to niezły wyczyn....

  • 20. Data: 2009-07-11 07:57:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Mustafa pisze:

    > Ty umiesz czytać książki ??
    > Z Twoją inteligencją to niezły wyczyn....

    Oczywiscie masz racje.