  • 1. Data: 2006-12-21 22:40:54
    Temat: Sprzeciw do cennika dzierżawy łączy [TP]
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Pani prezes wydała decyzję:

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&new
    s_cat_id=168&news_id=1635&layout=3&page=text

    Marek

  • 2. Data: 2006-12-22 09:42:38
    Temat: Re: Sprzeciw do cennika dzierżawy łączy [TP]
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał w
    wiadomości news:emf2hg$als$1@news.interia.pl...
    > Pani prezes wydała decyzję:
    >
    > http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&new
    s_cat_id=168&news_id=1635&layout=3&page=text

    Ale to dotyczy tylko czesci lacza analogowe, a co z laczami
    pod budowe torow cyfrowych ? (niby kabelki te same ale
    ujete jest to inaczej)

  • 3. Data: 2006-12-22 09:55:05
    Od: Jarek Pudelko <j...@t...ceti.pl>

    Radosław HORODNICZY napisał(a):

    > Ale to dotyczy tylko czesci lacza analogowe, a co z laczami
    > pod budowe torow cyfrowych ? (niby kabelki te same ale
    > ujete jest to inaczej)

    O ile pamietam w cenniku stoi, ze oplata za tor jest (w zaleznosci od
    przepustowosci - hehehe) wynikiem iloczynu oplaty za lacze i
    wspolczynnik zalezny od tej przepustowosci. Kurde ale namieszalem ;P

    Ale mniej wiecej tak, ze tor 64-144kbps = oplata za lacze + 25% etc.

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE

  • 4. Data: 2006-12-22 11:27:01
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Ale to dotyczy tylko czesci lacza analogowe, a co z laczami
    > pod budowe torow cyfrowych ? (niby kabelki te same ale
    > ujete jest to inaczej)

    wiem że to jest nieczytelne, tak samo cennik tp (ten nowy).
    W każdym razie jest tak, ze w cenniku nowym jest tabela nr 2 - rozbita na
    kilka stron 1, 2, 5, 6,
    ale nadal to jest ta sama tabela.
    I jak to mi powiedziano w UKE - "uwalono" całą tabele 2, nie ruszono tylko
    tabeli 1 czyli torów
    cyfrowych.

    Też się wystraszyłem, ale Pani z UKE powiedziała że dokładnie pytali TP
    które łącza mają zdrożeć
    i zrobili to dokładnie tak, ze pasowało do szczegółowych opisów.
    Nagłówki w cząstkowych tabelach są nieistotne.

    Marcin