  • 11. Data: 2009-02-11 23:28:46
    Temat: Re: Sprzedam Bandziorka 650 S (2006 r.) lub zamienię na enduraczka [Spam]
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    de Fresz pisze:

    > Ale to wina motocykli czy rajderów? PNBNW ;-)

    Jeszcze o oponki bym spytał, czy były takie same, gdyż zwykle
    uniwersalniejsze sprzęty kapciuszkami terenowymi zbytnio nie grzeszą :-)

    --
    AL F650 & LC4

  • 12. Data: 2009-02-11 23:33:53
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Karambol napisał(a):
    > Nie wazne czy to bedzie szuterek czy nie i nie wazne, ze "da sie" roznymi
    > sprzetami.
    > Wazne, ze wydaje sie na to kupe pieniedzy i warto wydac je dobrze.
    > Kupno DR, Dominatora czy czegos z tej polki za takie pieniadze to wedlug
    > mnie pienidze zle wydane.

    Ale slusznie zauwazyles, ze to wedlug ciebie ;)
    Jezeli ktos nie planuje hardkoru w terenie, a po prostu zalezy mu na
    zawieszeniu bardziej terenowym nizli w zwyklych szosowkach, to dlaczego
    ma rzucac sie na KTMa? Bo najmocniejszy? A jezeli dla tego ktosia moc
    nie jest priorytetem, a wrecz przeciwnie - mulowata (w porownaniu)
    charakterystyka silnika jest pozadana?

    > To, ze ktos chce jezdzic w miejscach w ktorych wiele sprzetow przejedzie bez
    > problemu nie znaczy, ze trzeba kupowac te zle tylko dlatego, ze tez da sie
    > nimi przejechac.

    Ale dlaczego uwazasz, ze sa to motocykle zle? :)

    > Jesli ma sie do wydania okreslona sume pieniedzy to warto wydac je madrze.

    No wlasnie. I dlatego moze sie okazac, ze to jest wlasnie przypadek, w
    ktorym najmadrzej jest wydac kase na cos niewysilonego. :)

    > Od motocykla oczekujemy przyjemnosci z jazdy, charakteru, wygladu, brzmienia
    > silnika, komfortu jazdy, osiagow - kazdy chce max z tych cech za tyle za
    > ilego stac.

    Nie. Nie kazdy. :)

    > To tyczy sie wszystkich odmian motocyklizmu.

    Tu sie zgodze. ;)
    Gwoli scislosci - dobrze, ze przedstawiles swoje racje i podsunales
    alternatywe watkodawcy. Nie zacietrzewiaj sie jednak i nie wciskaj swych
    racji na sile traktujac ich jako jedynie slusznych. :)

  • 13. Data: 2009-02-12 09:19:07
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > Ale slusznie zauwazyles, ze to wedlug ciebie ;)

    Oczywiscie, ze wedlug mnie.
    Ja swoje zdanie uzasadniłem, teraz prosze bardzo uzasadnic swoje.
    To przeciez miejsce gdzie ludzie wyrazaja swoje zdanie i popieraja je
    argumentami.
    Ja poparlem.

    > Jezeli ktos nie planuje hardkoru w terenie, a po prostu zalezy mu na
    > zawieszeniu bardziej terenowym nizli w zwyklych szosowkach, to dlaczego ma
    > rzucac sie na KTMa? Bo najmocniejszy?

    Bo bezpieczniejszy..
    (Ja sie juz naoogladalem gleb na tych pseudo terenowych)

    > A jezeli dla tego ktosia moc nie jest priorytetem, a wrecz przeciwnie -
    > mulowata (w porownaniu) charakterystyka silnika jest pozadana?

    "Zamienie Porsche na gorsze" - czemu nie?:P)

    > Ale dlaczego uwazasz, ze sa to motocykle zle? :)

    Bo mam z nimi doczynienia, jezdzilem, a przede wszystkim znam zdanie na ich
    temat samych wlascicieli.
    Zresta juz we wczesniejszych postach napisalem dlaczego tak uwazam.

    > No wlasnie. I dlatego moze sie okazac, ze to jest wlasnie przypadek, w
    > ktorym najmadrzej jest wydac kase na cos niewysilonego. :)

    Zamienie Porsche na gorsze - to juz bylo:)

    > Nie. Nie kazdy. :)

    Chyba jednak kazdy. Tylko dochodzi do tego z czasem.

> [...]
    > alternatywe watkodawcy. Nie zacietrzewiaj sie jednak i nie wciskaj swych
    > racji na sile traktujac ich jako jedynie slusznych. :)

    Ja wyrazam tylko swoje zdanie.
    Za kazdym razem gdy je wyrazam pojawia sie taki wlasnie odzew. Ja sie nie
    zacietrzewiam i nikomu niczego nie wciskam.
    Argumentuje tylko to co wiem.
    A kiedy to robie skutek i tak jest odwrotny od zamierzonego, czyli "jedyna
    sluszna racja" - a to nie prawda. Ja mam po prostu swoje zdanie.

    Podsumowujac.
    Ja nikomu zle nie zycze.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 14. Data: 2009-02-12 09:30:11
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Ale to wina motocykli czy rajderów? PNBNW ;-)

    Motocykli.
    Oni naprawde dobrze jezdza, w kazdym razie napewno lepiej niz ja, gdybym sie
    na to przesiadl. (A za poczatkujacego sie nie uwazam).
    Ale to jest dobry przyklad kiedy dochodzi sie do granic mozliwosci motocykla
    (a te granice sa naprawde waskie w przypadku tych XT itp) a ja jezdze 4 lata
    LC4 i ciagle umiem pol z tego co on moze mi dac.

  • 15. Data: 2009-02-12 09:44:22
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > Jeszcze o oponki bym spytał, czy były takie same, gdyż zwykle
    > uniwersalniejsze sprzęty kapciuszkami terenowymi zbytnio nie grzeszą :-)

    Opony terenowe. Nawet przelozenia zmienione.

  • 16. Data: 2009-02-12 15:42:07
    Od: Dzielak <D...@g...com>

    Ale nabroiłem....
    A ja tylko chciałem motocykl sprzedać :)

    Zapraszam ponownie do linka - umiściłem nowe fotki - tym razem robione
    w dzień, więc coś widać:

    http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1156316

    Pozdrawiam,
    Dzielak

  • 17. Data: 2009-02-16 08:42:44
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Andrzej Luczak napisał(a):

    > Jeszcze o oponki bym spytał, czy były takie same, gdyż zwykle
    > uniwersalniejsze sprzęty kapciuszkami terenowymi zbytnio nie grzeszą :-)

    Phi. Widzialem kolesia co na DT supermoto (lysiutkie gumy) wyjezdzal na
    podjazd, ktorego pokonanie zajelo mi dwa weekendy.

    Jakies 70% sukcesu to rajder.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 18. Data: 2009-02-17 19:13:02
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Karambol napisał(a):

    > Oczywiscie, ze wedlug mnie.
    > Ja swoje zdanie uzasadniłem, teraz prosze bardzo uzasadnic swoje.

    No przeciez tez uzasadnilem :)
    Moze kolega zmieniajacy Bandziorka na "enduro" jest wlasnie z tych
    flegmatycznych jezdzcow, co to wola sobie potuptac niespiesznie bocznymi
    drozkami? Moze nie zamierza traktowac lesnych drog jako namiastki toru
    krosowego?
    Do tego rodzaju przygody lepszy jest IMO jakis silnik z zeszlej epoki,
    co to nie ma 150KM/1000ccm. No i nie do pogardzenia jest duzo nizsza
    cena - roznice mozna przeznaczyc na niezbedne przeglady tyechniczne,
    drobne naprawy i tjuning funkcjonalny - siakies stelaze, centralne
    podstawki, automatyczne smarowanie lancucha itepe.

    > Bo bezpieczniejszy..
    > (Ja sie juz naoogladalem gleb na tych pseudo terenowych)

    Bezpieczniejszy to jest leniwy fotel przed TV ;)

    > "Zamienie Porsche na gorsze" - czemu nie?:P)

    Alez prosze bardzo :)

    > Bo mam z nimi doczynienia, jezdzilem, a przede wszystkim znam zdanie na ich
    > temat samych wlascicieli.
    > Zresta juz we wczesniejszych postach napisalem dlaczego tak uwazam.

    A widzisz. A mnie do zabrania glosu polemicznego sklonila niezgoda z
    twoja krzywdzaca IMO opinia. Bo gdybys napisal, ze to sa motocykle,
    ktore nie spelniaja twoich wymagan/oczekiwan, to siedzialbym cicho jak
    trusia i slowem nie chrzaknal :)

    > Zamienie Porsche na gorsze - to juz bylo:)

    Alez Karambolu! Przeciez wszystko zalezy od oczekiwan :)

    > Chyba jednak kazdy. Tylko dochodzi do tego z czasem.

    :D
    To ja ugodowo powiem tak: Z czasem niektorzy dochodza do takiego poziomu
    samoswiadomosci, ze potrafia zrozumiec, iz komus innemu odpowiadaja
    takie cechy sprzetu, ktore ten niektory traktuje jako wady :)

    > Ja wyrazam tylko swoje zdanie.

    No i kul :) Tylko dopusc prosze mozliwosc, ze ktos ma inne zdanie, a
    przede wszystkim - inne oczekiwania. W zwiazku z czym twoje zdanie moze
    nie miec w danym przypadku zastosowania.

> [...]
    > A kiedy to robie skutek i tak jest odwrotny od zamierzonego, czyli "jedyna
    > sluszna racja" - a to nie prawda. Ja mam po prostu swoje zdanie.

    Oj... Wydaje mi sie, ze zanadto osobiscie odbierasz wszelka polemike.
    Przeciez ja nie twierdze, ze KTM jako taki jest do dupy. On po prostu
    niekoniecznie spelniac musi oczekiwania kazdego. Moich na przyklad nie
    spelnia. Albo scislej: przerasta je. Wiec po co placic za cechy, na
    ktorych mi zupelnie nie zalezy? Toz to bylby klasyczny przyklad
    przeplacenia :)
    Mam nadzieje, ze na tegorocznym Bobrowym podyskutujemy sobie jeszcze na
    ten temat. :)

  • 19. Data: 2009-02-17 22:02:56
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

> [...]
    > roznice mozna przeznaczyc na niezbedne przeglady tyechniczne, drobne
    > naprawy i tjuning funkcjonalny - siakies stelaze, centralne podstawki,

    Ok, rozumiem twoj punkt widzenia:)

> [...]
    > spelnia. Albo scislej: przerasta je. Wiec po co placic za cechy, na
    > ktorych mi zupelnie nie zalezy? Toz to bylby klasyczny przyklad

    Nie taki diabel straszny...:)

    > Mam nadzieje, ze na tegorocznym Bobrowym podyskutujemy sobie jeszcze na
    > ten temat. :)

    No ja tez mam nadzieje, ze sie spotkamy na Bobrowym:)

    ps. tzn jak w koncu uporam sie z instalacja, ciagle nie moge znalesc
    przyczyny braku iskry -dobrze, ze to jeszcze zima:((