  • 1. Data: 2015-02-25 20:25:15
    Temat: Sprzedam Honda CB 500 97' u mnie od 2010r., W-wa Bielany
    Od: Tomasz R <k...@g...com>

    Witam,
    Sprzedam bardzo zadbaną Hondę CB 500.
    Rocznik 1997r, w oryginalnym malowaniu.
    Cebulka jest u mnie od 2010r. Kupiona od kolegi, który sprowadził ją 2 lata wcześniej
    z Niemiec.

    W grudniu 2014 Honda przeszła gruntowny przegląd w warsztacie.
    Stosowny dokument z opinią mogę wysłać mailem. Do zweryfikowania w dowolnym
    warsztacie.

    - brak luzów na łożyskach główki ramy
    - brak przeskoków charakterystycznych dla wybicia łożysk kulkowych
    - brak luzów w tylnym/przednim kole
    - stan układu hamulcowego bez zastrzeżeń
    - brak luzów na zabieraku, łożyskach koła jak i mocowaniu
    samego wahacza
    - stan układów hamulcowych bardzo dobry, obie pompy pracują płynnie, brak wycieków i
    zacięć dźwigni i pedału
    - wszystkie spawy ramy oryginalne i nie lakierowane. Stan powłok lakierniczych dobry,
    brak rys, mory, śladów szlifu
    itp. uszkodzeń

    Jest kilka drobnostek do zrobienia: wymiana opony tylnej, płynu hamulcowego i
    uszczelnienie lewej lagi.

    3 000 km temu wymieniony łańcuszek rozrządu, wykonana regulacja zaworów oraz
    synchronizacja gaźników.

    W 2012r. zakupiony nowy akumulator wraz z nowym regulatorem napięcia. Regulatory
    potrafią płatać figle w tym modelu i niezbędna jest wymiana na nowy.

    ** przegląd techniczny do lipca 2015r.
    ** ubezpieczenie OC do czerwca 2015r.

    *** Motocykl z atrakcyjną owiewką ***
    *** dołączam oryginalną przednią lampę ***
    ***Motocykl garażowany w parkingu podziemnym ***

    Na życzenie link do galerii z bardzo dużą ilością, bardziej szczegółowych zdjęć.

    ** możliwość sprawdzenia w dowolnym warsztacie **

    Tomek
    tel. 609 602 091
    k...@g...com