  • 11. Data: 2019-05-15 14:54:36
    Temat: Re: Sprzedaż karty SIM, jak to zrobić mądrze
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 15.05.2019 o 14:19, Liwiusz pisze:

    > w obecnych czasach biznes już nie opiera się na łątwych do
    > zapamiętania numerach telefonów, a nawet na prostych domenach
    > internetowych.

    Historia śmiesznymi ścieżkami wędruje. Szło jakoś tak:

    ford.com/find?model-type=fiesta
    ford.com/model/fiesta
    fiesta.ford.com
    facebook.com/come-and-see-our-top-new-fiesta
    (albo zgoła facebook.com/8d80cd0cdsucusdcfsdcsdfchsdcfsd)

    A w przeglądarkę się wpisuje zwyczajnie 'fiesta' i działa. :)

    MJ

  • 12. Data: 2019-05-15 18:47:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

> [...]
    > (albo zgoła facebook.com/8d80cd0cdsucusdcfsdcsdfchsdcfsd)
    >
    > A w przeglądarkę się wpisuje zwyczajnie 'fiesta' i działa. :)

    Michale - nie sądzę aby to był dobry przykład...
    Złoty numer przyda się lokalnemu malarzowi, hydraulikowi
    czy gościowi od przeprowadzek aby sobie namalował dużymi
    literami na swoim samochodzie z reklamą swojej firmy...
    Będzie miał złoty numer, konto na twitterze czy na instagramie
    i klient go znajdzie... Duże firmy jak Ford czy Coca Cola mają
    zupełnie inne kampanie marketingowe i nie bazują na numerach
    telefonów wcale.

  • 13. Data: 2019-05-16 06:57:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-15 o 18:47, Pszemol pisze:
> [...]
    > czy gościowi od przeprowadzek aby sobie namalował dużymi
    > literami na swoim samochodzie z reklamą swojej firmy...

    W dzisiejszych czasach nie znajduje się malarza przez narysowanie
    swojego numeru na samochodzie (swoją drogą error, jak się tym samochodem
    wyjedzie na urlop), tylko się spyta na fejsie, jakiego malarza polecą
    twoi sąsiedzi.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2019-05-16 15:42:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" qbiqjg$jtl$...@n...icm.edu.pl

    > W dzisiejszych czasach nie znajduje się malarza przez narysowanie swojego numeru na
    samochodzie

    To oczywiste! -- ja, gdybym dziś szukał malarza, nie rysowałbym,
    swych numerów na swym samochodzie, lecz bym te numery malował!!

    > (swoją drogą error, jak się tym samochodem wyjedzie na urlop)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 15. Data: 2019-05-17 14:29:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > swojego numeru na samochodzie (swoją drogą error, jak się tym samochodem
    > wyjedzie na urlop), tylko się spyta na fejsie, jakiego malarza polecą

    No oczywiscie ze nie swojego numeru tylko numeru malarza!!! ??

  • 16. Data: 2019-05-18 07:56:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" qbhfqm$hli$...@d...me

    > i klient go znajdzie... Duże firmy jak Ford czy Coca Cola mają
    > zupełnie inne kampanie marketingowe i nie bazują na numerach
    > telefonów wcale.

    1-800-7324283
    665 363835

    Jakbym poszukał, znalazłbym całą masę podobnych
    przykładów oraz przykładów używania numerów tego:

    typu.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 17. Data: 2019-05-18 15:12:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:qbo6qj$10c$1@node1.news.atman.pl...

    > "Pszemol" qbhfqm$hli$...@d...me

    > 1-800-7324283
    > 665 363835

    Nie powiedziałem że nie mają lub nie używają telefonów
    tylko że nie bazują na łatwym pamiętaniu numerów...

    Co innego mała firemka która puszcza reklamę w radio
    lub ma wykupiony plakat na boku autobusu w mieście.

    > Jakbym poszukał, znalazłbym całą masę podobnych
    > przykładów oraz przykładów używania numerów tego:
    >
    > 510 100 100
    > 799 555 222
    >
    > typu.

    Udajesz że nie rozumiesz o czym mowa czy naprawdę nie rozumiesz?

  • 18. Data: 2019-05-20 16:11:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-17, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > No oczywiscie ze nie swojego numeru tylko numeru malarza!!! ??

    Jedyny sens i to ograniczony ma MZ skojarzenie z nazwą, o ile ktoś w
    ogóle jeszcze skojarzy: 1800-62529 aka 1800-malarz

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2019-05-20 20:53:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> wrote in message

    > Jedyny sens i to ograniczony ma MZ skojarzenie z nazwą, o ile ktoś w
    > ogóle jeszcze skojarzy: 1800-62529 aka 1800-malarz

    W Polsce nie było nigdy takiej tradycji - nie mieliśmy nawet telefonów
    z tarczą na której namalowane byłyby literki i cyferki - to zapożyczenie
    z angielskiego: GB i USA. My bazowaliśmy na powtórzeniach cyfr...
    Od wieków były firmy taksówkowe które miały np. (12) 222222
    albo (12) 121212 albo taxi 330 330 - abyś i po pijaku pamiętał numer.

  • 20. Data: 2019-05-21 08:23:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-20, Pszemol <P...@P...com> wrote:

> [...]
    > Od wieków były firmy taksówkowe które miały np. (12) 222222
    > albo (12) 121212 albo taxi 330 330 - abyś i po pijaku pamiętał numer.

    Zgadza się, ale mówimy o teraz i sensie złotych numerów. A teraz każda
    klawiatura w Polsce ma i literki i większa MZ szansa na zapamietańie tak
    numeru niż przeciętnej "złotej" kombinacji.

    --
    Marcin