  • 1. Data: 2019-03-12 09:11:38
    Temat: Srednice srubek do kat PCIe.
    Od: ń <k...@t...sie>

    Uparty sprzedawca dwukrotnie przysłał mi z kartą WWAN do EliteBooka za cienkie
    śrubki, wchodzą luźno w gwinty w płycie. Trzeci raz u
    tego samego chyba nie będę próbował, lecz poszukam gdzie indziej.
    Jakie są standardowe rozmiary śrubek do mocowania kart PCIe (modem GSM/CDMA)
    szczególnie w HP?
    Tak generalnie to metryczne czy calowe?

  • 2. Data: 2019-03-12 18:59:58
    Temat: Re: Srednice srubek do kat PCIe.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-03-12 o 09:11, ń pisze:
> [...]
    > samego chyba nie będę próbował, lecz poszukam gdzie indziej.
    > Jakie są standardowe rozmiary śrubek do mocowania kart PCIe (modem

    Wybacz ale nie pomogę.
    Ja w takiej sytuacji rozglądam się pod domu. jakaś szuflada pudełko
    skrzyneczka (kiedyś nawet segregowałem śrubki w takim regaliku ;-) )
    A jak naprawdę nie ma to w odruchu desperacji przyglądam się różnym
    urządzeniom domowym ;-)

  • 3. Data: 2019-03-14 02:56:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://partsurfer.hp.com/

  • 4. Data: 2019-03-14 13:39:26
    Od: ń <k...@t...sie>

    Dzięki, jest "screw set" i tyle, bez szczegółów (w sumie śrubki do kart PCIe
    dostarczane są raczej z kartami niż z PC-em?).
    Na rysunkach złożeniowych w instrukcji serwisowej HP też nie ma rozmiaru tych śrubek.
    Instrukcje serwisowe innych producentów zdarzały się bardziej szczegółowe z
    rozmiarami.
    No nic, myślałem że to jakieś typowe znane bywalcom peceta rozmiary (np. M2,5 lub M3
    x długość w mm), a będę musiał podejść po
    inżyniersku temi ręcami ;-)

    -----

  • 5. Data: 2019-03-15 23:08:09
    Temat: Re: Srednice srubek do kart PCIe.
    Od: ń <k...@t...sie>

    Znalazłem w instrukcji serwisowej HP (Maintenance and Service Guide), że to śrubki z
    gwintem M2,5 o długości 3 mm:

    Cyt. "Remove the two Phillips PM2.5×3.0 screws that secure the WWAN module to the
    computer".
    Ciekawe, czy to standard dla mocowania kart WWAN PCIe w różnych notebookach?

    Takie same w tym lapku są użyte do mocowania karty graficznej oraz jeszcze gdzieś w
    obudowie.