  • 1. Data: 2018-01-02 10:09:14
    Temat: Śruba Calowa UNEF
    Od: d...@g...com

    Witam,
    Poszukuję śrub calowych 9/16" UNEF (24). Czy ktoś z Was zna sklep, który ma w ofercie
    takie śruby?
    Obdzwoniłem już kilka sklepów, w jednym z nich mi nawet powiedziano, że "jakby mieli
    w ofercie takie śruby to by się nimi chwalili na głównej stronie". Także są mało
    popularne ale jednak standardowe.

  • 2. Data: 2018-01-02 11:10:14
    Temat: Re: Śruba Calowa UNEF
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 stycznia 2018 10:09:15 UTC+1 użytkownik d...@g...com napisał:
> [...]
    mieli w ofercie takie śruby to by się nimi chwalili na głównej stronie". Także są

    Nawet w Stanach takie śruby robi się wyłącznie na zamówienie (producent zrobi na
    drugi dzień, o ile będzie miał materiał). Jak szukasz sklepu w Polsce z taką śrubą na
    półce, to musisz liczyć na szczęście niepojęte.

  • 3. Data: 2018-01-09 10:37:21
    Od: d...@g...com

    > Nawet w Stanach takie śruby robi się wyłącznie na zamówienie (producent zrobi na
    drugi dzień, o ile będzie miał materiał). Jak szukasz sklepu w Polsce z taką śrubą na
    półce, to musisz liczyć na szczęście niepojęte.

    Przyznaję rację, szukałem cały dzień i nigdzie takich śrub nie mogę dostać. Inna
    sprawa, że gwintowniki są ogólnie dostępne w takiej specyfikacji.

  • 4. Data: 2018-01-09 11:11:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-09 o 10:37, d...@g...com pisze:
    > Inna sprawa, że gwintowniki są ogólnie dostępne w takiej specyfikacji.
    A narzynki?

    Robert

  • 5. Data: 2018-01-09 14:55:19
    Od: 4...@g...com

    Jak jest gwintownik to narzynke mozna zrobic. Mozna gwint na tokarce wytoczyc i
    narzynka nie jest potrzebna.

  • 6. Data: 2018-01-10 08:15:12
    Od: d...@g...com

    >A narzynki?

    >Robert

    A narzynek nie ma :)

    > Jak jest gwintownik to narzynke mozna zrobic. Mozna gwint na tokarce wytoczyc i
    narzynka nie jest potrzebna.

    I chyba będę musiał zlecić komuś toczenie tego.

  • 7. Data: 2018-01-10 22:43:44
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 10:37:22 UTC+1 użytkownik d...@g...com napisał:
> [...]
    sprawa, że gwintowniki są ogólnie dostępne w takiej specyfikacji.

    Sprawdź czy M14x1 da się wkręcić.