  • 1. Data: 2018-02-22 14:50:20
    Temat: Stacja dokująca
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    Witam
    Przymierzam się do wymiany laptopa na nowy z związku z tym mam pytanie
    jaka stacja dokująca umożliwi pracę z 2 monitorami podłączonymi do niej.
    Zależy mi na konfiguracji umożliwiającej pracę na 2 monitorach
    zewnętrznych + monitor od laptopa.
    Znając model stacji dokującej umożliwiającej taką pracę dobiorę już
    sobie laptopa 17.

  • 2. Data: 2018-02-22 17:15:44
    Temat: Re: Stacja dokująca
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-02-22 o 14:50, Damian Skrycki pisze:
> [...]
    > zewnętrznych + monitor od laptopa.
    > Znając model stacji dokującej umożliwiającej taką pracę dobiorę już

    Taka, która przede wszystkim pasuje do laptopa.

  • 3. Data: 2018-02-22 17:52:25
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 22 Feb 2018 17:15:44 +0100, t-1 wrote:

    On:

> [...]

    Ty:

    > Taka, która przede wszystkim pasuje do laptopa.

    +1 do kumacji, brawo

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 4. Data: 2018-02-22 21:28:06
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-22 o 17:52, Roman Tyczka pisze:
    > On Thu, 22 Feb 2018 17:15:44 +0100, t-1 wrote:
    >
    > On:

    > Ty:

    > +1 do kumacji, brawo

    No wiesz, kwestia jak to rozumieć.
    Ja np. mam kilka (w sensie: w kilku miejscach) Lenovo 2504.
    Nie każdy Lenovo z nią współpracuje, ale i wśród współpracujących nie
    każdy model jest w stanie obsługiwać dwa niezależne monitory zewnętrzne.

    Ponadto teraz widuję, że niektórzy replikatory portów nazywają "stacją
    dokującą".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2018-02-25 14:38:30
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2/22/2018 2:50 PM, Damian Skrycki wrote:
    > Przymierzam się do wymiany laptopa na nowy z związku z tym mam pytanie
    > jaka stacja dokująca umożliwi pracę z 2 monitorami podłączonymi do niej.

    Taka która ma 2x port USB3. "Karta graficzna" USB->HDMI jest w cenie $10.