  • 1. Data: 2011-01-13 05:43:41
    Temat: Stacjonarny odtwarzacz DVD LG RH487
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Czesc.
    Spotkala mnie dziwna niespodzianka z odtwarzaczem DVD stacjonarnym z
    możliwoscia odtwarzania filmow avi.
    Wczoraj ogladalem film (avi XviD) i pod koniec filmu, po okolo 1godz
    20min z glosnikow zaczol wydobywac sie pisk, a na obrazie zaczely
    pojawiac sie pionowe przelatujace pasy od sewej do prawej strony.
    Zatrzymałem odtwarzanie ale nadal było to samo choc obraz pochodzil z
    wbudowanego w odtwarzacz tunera TV. Wylaczylem urzadzenie -ucichlo.
    Wlaczylem z powrotem do sieci i jest... normalnie. Odtwarza, plynnie,
    dziek taki jak powinien byc.
    Co to moglo byc, o co moze chodzic?

  • 2. Data: 2011-01-13 09:14:12
    Temat: Re: Stacjonarny odtwarzacz DVD LG RH487
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Wlaczylem z powrotem do sieci i jest... normalnie.
    > Odtwarza, plynnie,
    > dziek taki jak powinien byc.
    > Co to moglo byc, o co moze chodzic?

    Może fatamorgana? ;-)))
    A tak poważnie: nie szkoda Ci życia na zamartwianie się
    takimi rzeczami? ;-) Coś się zawiesiło, po restarcie jest
    dobrze i ciesz się...

  • 3. Data: 2011-01-13 10:56:51
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Dobrze powiedzieć.
    Problem w tym ze jak to się stanie jak inni w domu beda ogladac i to
    wystapi. Boje sie z w panike wpadna.

    A zebym to ja wiedzial ze to bylo tylko zawieszenie sie odtwarzacza to
    jeszcze pol biedy. Piewrszy raz z życiu (a lat mam troche) widzialem
    (slyszalem) cos takiego.
    Zreszta zawsze wydawalo mi sie ze stacjonarny sprzet nie ma prawa sie
    zawieszac bo tam za bardzo nie ma co sie zawiesic. przeciez to jest
    robione na specjalizowanch ukladach.
    To tak jakby samochod sie zawiesil. Ja o takich przypadkach nie
    slyszalem.

  • 4. Data: 2011-01-13 12:18:08
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Jak to nie, a zawieszający się pedał gazu w Toyotach :)
    Oczywiście tam była wada mechaniczna.

    Co do odtwarzaczy, zauważ, że tam zawsze jest firmware zapisany we flashu, więc
    są tam stosowane procesory specjalizowane do odtwarzania strumienia video w
    określonych formatach.

    --
    Pozdr
    EM