  • 1. Data: 2017-02-12 14:54:53
    Temat: 'Stacjonarny' w Vectrze?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy Vectra ma dobrą ofertę dla nr stacjonarnego, technicznie nie gorszą niż UPC
    (ważne, żeby faks dobrze chodził)?

  • 2. Data: 2017-02-16 19:34:08
    Temat: Re: 'Stacjonarny' w Vectrze?
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2017-02-12 o 14:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy Vectra ma dobrą ofertę dla nr stacjonarnego, technicznie nie gorszą niż UPC
    (ważne, żeby faks dobrze chodził)?

    Po kiego grzyba jeszcze komuś faks?

    --
    Ślązak

  • 3. Data: 2017-02-17 12:31:54
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości

    > Po kiego grzyba jeszcze komuś faks?

    No, kiedyś się faksem wyrejestrowałem z Urzędu Pracy... Chociaż
    rzeczywiście, lat temu... Maila to chyba każdy podrobić umie, a co do faksu,
    jednak trzeba by wnieść nieco wysiłku... Heh... Pomysłu nie mam, ale skoro
    różne urzędy i firmy to mają, to chyba nie bez powodu? Mam tylko nadzieję,
    że nie w oparciu o papier termotransferowy... Znacie "żart" z wysłaniem
    komuś zapętlonej kartki czarnego papieru? Choć głosy są sprzeczne, co do
    skutków...
    Jakoś tak nie mam dziś weny (chęć jest, ale to za mało) na rozkminę... ale
    wydaje mi się, że da się jeszcze znaleźć zastosowanie. Ja bym np.
    przeprogramował logikę faksu i np. odbierał mapy pogodowe, albo wręcz,
    przedwojenną emisję Hell, aka Hellschreiber, opierajacą się na b. prostym i
    genialnym pomysle, dzięki któremu nie jest potrzebna synchronizacja
    nadajnika z odbiornikiem (bez przesady... ale o kilkadziesiąt % może się
    różnić, jak też pływać w trakcie). Krótkofalowcy pewnie by coś zrobili,
    skoro przerabiano stare komórczany NMT na radia z pasma 70 cm...?
    Po co? Dla zabawy, bo frajda i mogę :)
    Pójdę po składniki na żurek, bo mam chęć...

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

    farrrt...

  • 4. Data: 2017-02-17 14:17:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Do wysyłania i odbierania pism.

    -----

  • 5. Data: 2017-02-17 14:24:21
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Co prawda nie to jest istotą tematu, ale faks przy telefonii komutowanej to
    połączenie nadawcy i odbiorcy parą drutów w czasie rzeczywistym.
    Jeśli ktoś akurat nie podsłucha (Wielkie Ucho, Echelon itp. itd.), to na wszelakich
    serwerach nie zostają kopie po wsze czasy (przykładowo ze skanem Twojego podpisu
    itp.).
    Dziś to już niestety trochę inaczej (gorzej) wygląda przez wszechobecne komputery,
    serwery itp. itd.

    -----

  • 6. Data: 2017-02-17 14:28:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 14:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > Do wysyłania i odbierania pism.

    A mail?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-02-17 14:44:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" napisał w wiadomości grup

    >Po kiego grzyba jeszcze komuś faks?

    Czasem wygodny.
    Kladziesz dokument, wstukujesz numer, jest wyslany.

    Nie trzeba sie p* ze skanerami, emailami, zalacznikami ...

    J.

  • 8. Data: 2017-02-17 14:47:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 14:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Śląski" napisał w wiadomości grup

    > Czasem wygodny.
    > Kladziesz dokument, wstukujesz numer, jest wyslany.
    >
    > Nie trzeba sie p* ze skanerami, emailami, zalacznikami ...

    Jak masz faks, i masz do kogo wysłać - tak.
    Ale jak nie masz faksu, to myślenie o jego kupnie jest bez sensu.

    (kładziesz dokument, stukasz, pojawia się w mailu, podajesz adres -
    można też tak prosto).

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-02-17 15:29:21
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Co jest dla Ciebie potwierdzeniem nadania maila?

    -----

  • 10. Data: 2017-02-17 15:35:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 15:29, ąćęłńóśźż pisze:
    > Co jest dla Ciebie potwierdzeniem nadania maila?

    Mail w skrzynce nadawczej.

    --
    Liwiusz