  • 1. Data: 2016-09-28 00:26:24
    Temat: Stało się ...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    ... rozładowała mi się opaska. Działała od 22 sierpnia, czyli 1 miesiąc i 5
    dni. Opaska sparowana jest z telefonem.

    Niestety nie ładuje się indukcyjnie :-)

  • 2. Data: 2016-09-28 15:05:45
    Temat: Re: Stało się ...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-09-28 o 00:26, re pisze:
    > ... rozładowała mi się opaska. Działała od 22 sierpnia, czyli 1 miesiąc
    > i 5 dni. Opaska sparowana jest z telefonem.
    >
    > Niestety nie ładuje się indukcyjnie :-)

    Spróbuj - może w mikrofali się naładuje ;)

    Pięć tygodni: to chyba dobry wynik?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2016-09-29 04:43:41
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-28 15:05, Adam wrote:

    > Spróbuj - może w mikrofali się naładuje ;)

    bez zdejmowania z ręki

    > Pięć tygodni: to chyba dobry wynik?

    dla Xiaomi to norma

    dla innych producentów: niedościgniony wzór

    :)

  • 4. Data: 2016-09-29 22:53:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AL"

    > Spróbuj - może w mikrofali się naładuje ;)

    bez zdejmowania z ręki
    ---
    A to nawet nie jest takie głupie :-) Ładowanie opaski ubraniowej nie powinno
    wymagać zdejmowania bo się na ten czas traci jej funkcjonalność. Szczególnie
    takiej co 2 dni tylko trzyma :-)

    > Pięć tygodni: to chyba dobry wynik?

    dla Xiaomi to norma

    dla innych producentów: niedościgniony wzór

    :)
    ---
    No właśnie ... historia mojej opaski Microsoft Band 1 dobiega końca.
    Działała po 2 dni a po roku rozleciał się pasek, którego nie można wymienić,
    więc cała jest do wyrzucenia. Microsoft wymienia opaskę po gwarancji za 108
    euro, ale na stary model a za tyle to ja kupię najnowsze opaski Xiaomi Mi
    Band 2 dla całej rodziny. Szkoda tylko, że nie ładują się indukcyjnie :-)

  • 5. Data: 2016-09-30 08:15:15
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    >dla innych producentów: niedościgniony wzór

    Mówisz? Mam cos a la smart watch (bez ekranu, ze zwykłymi wskazówkami) robo
    to co opaski (no nie odbiera sms'ow) - trzyma pół roku.

  • 6. Data: 2016-09-30 11:23:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    >dla Xiaomi to norma
    >dla innych producentów: niedościgniony wzór
    >:)

    A co ta opaska robi ?

    Bo czy taki niedoscigniony wzor ... sa przyklady oszczednych
    produktow.
    Kalkulatory, zegarki, wodomierze, cieplomierze.

    Ale jak ma byc w ciaglej lacznosci z telefonem i filmy wyswietlac, to
    prad musi zrec.

    Teraz sie zachwycam myszkami bezprzewodowymi.
    Potrafi to miesiacami chodzic na jednej baterii, a w dodatku optyczna
    jest.

    J.

  • 7. Data: 2016-09-30 12:16:27
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-30 11:23, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > Teraz sie zachwycam myszkami bezprzewodowymi.
    > Potrafi to miesiacami chodzic na jednej baterii, a w dodatku optyczna jest.

    http://www.tabletowo.pl/2015/02/05/xiaomi-mi-band-re
    cenzja-test-opinia/

    're' ma tą:
    http://www.tabletowo.pl/2016/06/02/oto-i-ona-opaska-
    xiaomi-mi-band-2/

  • 8. Data: 2016-09-30 12:32:04
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-30 08:15, Ghost wrote:

    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    > Mówisz? Mam cos a la smart watch (bez ekranu, ze zwykłymi wskazówkami)
    > robo to co opaski (no nie odbiera sms'ow) - trzyma pół roku.

    no to przepraszam, podaj więc model.

    Z tego co się orientowałem - to większość konkurentów, to trzyma ok 1
    tygodnia.

    Dodatkowa kwestia, to Twoja opaska robi, co monitoruje - tzn jakie ma
    funkcje oprócz zegarka.

  • 9. Data: 2016-09-30 13:25:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-09-30 11:23, J.F. wrote:
    >http://www.tabletowo.pl/2015/02/05/xiaomi-mi-band-r
    ecenzja-test-opinia/
    >'re' ma tą:
    >http://www.tabletowo.pl/2016/06/02/oto-i-ona-opaska
    -xiaomi-mi-band-2/

    OLED. Prad bierze i to sporo.
    Jesli ten zegarek swieci sie caly czas ... to reszta oszczedna musi
    byc.

    Krokomierz i pulsometr ... no ciekawe.
    Krokomierz daje sie zrobic na jakis mechanicznych przelacznikach, ale
    jesli ma byc ciagla analiza danych z czujnikow analogowych ... no,
    spore osiagniecie, jesli miesiac na baterii dziala.

    Pulsometr dziala tam w miare stale, czy jeden pomiar po nacisnieciu
    przycisku ?

    A i tak najwazniejsze kiedy poinformowala, ze bateria slaba.
    Bo czy ladowac trzeba raz na miesiac, czy raz na tydzien - znikoma
    roznica dla klienta.
    Wazne, czy skonczy sie w polowie wycieczki, czy nie :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-09-30 14:56:25
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-30 13:25, J.F. wrote:
> [...]
    xiaomi-mi-band-2/

    > OLED. Prad bierze i to sporo.
    > Jesli ten zegarek swieci sie caly czas ... to reszta oszczedna musi byc.

    to może mierzyć również skoki na skakance, przysiady, etc...

> [...]
    > osiagniecie, jesli miesiac na baterii dziala.
    >
    > Pulsometr dziala tam w miare stale, czy jeden pomiar po nacisnieciu

    po naciśnięciu przycisku i musisz się zatrzymać (z tego co czytałem
    podawali to zatrzymanie jako wadę właśnie), bo zastanawiam się czy nie
    dokupić jeszcze właśnie tego mibanda2

> [...]
    > roznica dla klienta.
    > Wazne, czy skonczy sie w polowie wycieczki, czy nie :-)

    masz pełny podgląd od strony smartwatcha - ustawiasz np. poziom kiedy ma
    Cie informować.
    W MiBand 1 każdy komunikat sam sobie ustawiasz pod względem ilości
    mrugnięć diodami, kolorem diód ilością i długościami wibracji, więc
    nawet bez ekranika jesteś w stanie rozróżnić telefon od sms'a czy
    informacji z fb, tweeter, allegro, czy innego dowolnego programiku na
    smartfonie. Więc ekranik nie jest tak do końca potrzebny - no chyba, że
    chcesz to nosić zamiast zegarka.

    Co ciekawe, sa fora pasjonatów tej opaski i z tamtąd ściągniesz różne
    wersje oprogramowanie, które potrafi sporo więcej niż oryginalne jakie
    dodaje producent.