  • 1. Data: 2020-06-18 12:23:56
    Temat: Stan konta orange
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    Jest może jakiś sposób na sprawdzenie stanu konta w internecie, bez
    udzialu telefonu? bo najprawdopodobniej karta SIM padła, możliwe że
    straciła ważność. Mam konto w ich serwisie przypisane do tego numeru ale
    na nim tylko te sq*yny reklamy wyświetlają, a więc i taka metoda odpada.

  • 2. Data: 2020-06-18 13:31:39
    Temat: Re: Stan konta orange
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-18 o 12:23, Trybun pisze:

> [...]
    > straciła ważność. Mam konto w ich serwisie przypisane do tego numeru ale
    > na nim tylko te sq*yny reklamy wyświetlają, a więc i taka metoda odpada.

    W Orange zawsze miałam konto-profil na stronie. Zalogowałam się i
    widziałam co mam, czego nie mam oraz mogłam sobie zmieniać co nieco.
    Pewnie od wczoraj jesteś w Orange, że o tym nie wiesz.

  • 3. Data: 2020-06-18 14:47:43
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 18.06.2020 o 13:31, Animka pisze:

    > W Orange zawsze miałam konto-profil na stronie. Zalogowałam się i
    > widziałam co mam, czego nie mam oraz mogłam sobie zmieniać co nieco.
    > Pewnie od wczoraj jesteś w Orange, że o tym nie wiesz.

    No i tak było, do jeszcze niedawna. Teraz na moim koncie jedyne co mogę
    zobaczyć to reklamy. Także telefoniczna aplikacja "mój orange"  wymaga
    od niedawna aktywnej SIM  karty do zalogowania.

  • 4. Data: 2020-06-18 16:06:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >No i tak było, do jeszcze niedawna. Teraz na moim koncie jedyne co
    >mogę zobaczyć to reklamy.

    Nadal mozna zobaczyc.
    Tylko niedawno cos zmieniali i migrowali na nową platforme.
    Teraz sie musisz zalogowac e-mailem

    https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie

    J.

  • 5. Data: 2020-06-18 16:16:59
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 18.06.2020 o 16:06, J.F. pisze:
> [...]
    pl...

    > Nadal mozna zobaczyc.
    > Tylko niedawno cos zmieniali i migrowali na nową platforme.

    Tylko że ja nie mam konta połączonego z e-mailem.  Login albo nr
    telefonu i hasło, żadnego maila.

  • 6. Data: 2020-06-18 17:37:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Tylko że ja nie mam konta połączonego z e-mailem. Login albo nr
    >telefonu i hasło, żadnego maila.

    Musisz miec, stare juz nie dziala.

    Zaloguj sie numerem po staremu
    https://www.orange.pl/zaloguj.phtml

    cos sie powinno pokazac o przejsciu na nowy system.
    po czym bedziesz musial podac numer klienta, wiec najprosciej od razu
    zadzwonic do infolinii :-)

    J.

  • 7. Data: 2020-06-19 01:08:47
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-18 o 14:47, Trybun pisze:

    > No i tak było, do jeszcze niedawna. Teraz na moim koncie jedyne co mogę
    > zobaczyć to reklamy. Także telefoniczna aplikacja "mój orange"  wymaga
    > od niedawna aktywnej SIM  karty do zalogowania.

    Wywal tą aplikację. Zaglądaj tam z komputera.

  • 8. Data: 2020-06-19 10:37:15
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 18.06.2020 o 17:37, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > cos sie powinno pokazac o przejsciu na nowy system.
    > po czym bedziesz musial podac numer klienta, wiec najprosciej od razu

    Ale przecie loguję się na to swoje konto, tylko ze tam nie ma nic coby
    mogło mnie interesować. Chyba dam sobie spokój z usługami tej firmy,.
    Dzięki za zainteresowanie problemem.

  • 9. Data: 2020-06-19 10:39:48
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 19.06.2020 o 01:08, Animka pisze:

    > Wywal tą aplikację. Zaglądaj tam z komputera.

    Prościej wywalić kartę do kosza, co właśnie robię. 8-)

  • 10. Data: 2020-06-19 16:07:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Ale przecie loguję się na to swoje konto, tylko ze tam nie ma nic
    >coby mogło mnie interesować.

    Bo jest na nowej platformie, czy jakos tak.
    Ktora wymaga zalogowania sie emailem, i przypisania twojego numeru.

    A przypisanie numeru wymaga podania numeru klienta ... prepaid :-P
    I bodajze PUK karty ...

    Przechodzilem niedawno, i znow mam swoje konto..

    J.