  • 1. Data: 2019-01-08 21:22:53
    Temat: Staniał elektryczny up!
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Pewnie teraz będzie się sprzedawał jak ciepłe bułeczki. Toczydełko za
    jedyne 107 tys. zł :-)
    Skoda Citygo kosztuje od 37 tys. zł... - więc można kupić 3 skodziny
    zamiast jednego upa... Ktoś chętny?

    https://www.facebook.com/notes/autopolska/volkswagen
    -obni%C5%BCy%C5%82-cen%C4%99-elektrycznego-upa/16506
    40075234475/

    T.

  • 2. Data: 2019-01-08 21:51:02
    Temat: Re: Staniał elektryczny up!
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 8 Jan 2019 21:22:53 +0100, T.

    > Pewnie teraz będzie się sprzedawał jak ciepłe bułeczki. Toczydełko za
    > jedyne 107 tys. zł :-)
    > Skoda Citygo kosztuje od 37 tys. zł... - więc można kupić 3 skodziny
    > zamiast jednego upa... Ktoś chętny?

    Gdyby nie przepierdolili paru miliardów na dieslach polerujących się teraz
    na pustyni to by mogli takie popierdółki za darmo rozdawać w ilościach
    hurtowych. Skoro nie upadli od afery dieselgate znaczy narzut mają słuszny
    na spaliniakach i powinni jeszcze spuścić cenę. :P

    Niemniej jeśli Citigo spala te 5L a Up! 1L (po cenie prądu w 2T 0,33 zł i
    cenie benzyny 5zł) i przelotach rocznych 15 tys. Up! się będzie zwracać
    ponad 23 lata. :>>> Przy czym komfort w Up! jest nieporównywalny do
    trzydzwona w Citigo, w tym szczególnie reakcji na "gaz". :>

    Tak w ogóle to jestem w szoku, bo po raz pierwszy widzę
    że wikipl ma bardziej rozbudowany artykuł niż wikien. :P
    https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Citigo
    https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Citigo

    --
    Pozdor