  • 1. Data: 2018-08-14 21:40:40
    Temat: Stara skrzynka TP
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Hej,

    Taka skrzynka:

    http://www.chmurka.net/r/usenet/skrzynka-tp.jpg

    Czy takie skrzynki są jeszcze używane przez Orange, którym stało się TP?

  • 2. Data: 2018-08-14 21:54:26
    Temat: Re: Stara skrzynka TP
    Od: Jawi <g...@b...pl>

    W dniu 2018-08-14 o 21:40, Queequeg pisze:
    > Hej,
    >
    > Taka skrzynka:
    >
    > http://www.chmurka.net/r/usenet/skrzynka-tp.jpg
    >
    > Czy takie skrzynki są jeszcze używane przez Orange, którym stało się TP?

    tak

  • 3. Data: 2018-08-14 23:50:21
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Jawi <g...@b...pl> wrote:

    > tak

    Co tam siedzi? Do czego mogą być te skrętki na górze?

  • 4. Data: 2018-08-18 10:31:50
    Od: Jawi <g...@b...pl>

    W dniu 2018-08-14 o 23:50, Queequeg pisze:

    > Co tam siedzi? Do czego mogą być te skrętki na górze?

    Zazwyczaj zakończenie kabla w postaci łączówki. Skrętki to pewnie kable
    instalacyjne do mieszkań.

  • 5. Data: 2018-08-19 10:32:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Aug 2018 10:31:50 +0200, Jawi napisał(a):

    > Zazwyczaj zakończenie kabla w postaci łączówki. Skrętki to pewnie kable
    > instalacyjne do mieszkań.

    Uciac, moze przy naprawie technika kopnie i zacznie sprawdzac czemu sa
    pod pradem :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-08-21 16:50:08
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Jawi <g...@b...pl> wrote:

    > Zazwyczaj zakończenie kabla w postaci łączówki. Skrętki to pewnie kable
    > instalacyjne do mieszkań.

    Czyli tam nie ma (nie powinno być) nic oprócz pasywnych łączówek?

    Jaki efekt może mieć podłączenie do tego kabla 230V z sieci? Może być tak,
    że doziemi się na centrali, będzie się przez wiele dni wydzielać (na
    kablu, na centrali?) moc rzędu 350W i nikt tego przez długi czas nie
    zauważy?

    Pytam, bo tym kablem przez długi czas spływała mi do skrzynki właśnie taka
    moc z kabla, podłączonego w mieszkaniu (wynajmowanym). Kabel oczywiście
    odłączyłem ale zastanawiam się, gdzie to mogło płynąć dalej (i, co
    ważniejsze, jak i od kogo odzyskać stracone pieniądze).

    Czy jest jakaś możliwość, żeby (nie mając żadnej umowy z TP / Orange)
    wezwać technika, który otworzyłby tę skrzynkę i zajrzał do niej?

  • 7. Data: 2018-08-21 16:53:30
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Uciac, moze przy naprawie technika kopnie i zacznie sprawdzac czemu sa
    > pod pradem :-)

    Gorzej jak kopnie tak, że już nie sprawdzi :)

    Ciekawostka: okrzyk po kopnięciu prądem wydobywa się z mojego gardła z
    opóźnieniem rzędu 500ms względem odrzucenia kabla, na którym jest faza.
    Też tak macie?

    (nie, to nie ten kabel i nie ta sytuacja :))

  • 8. Data: 2018-08-22 10:22:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 21 Aug 2018 14:53:30 +0000 (UTC), q...@t...no1
    (Queequeg) wrote:
> [...]
    > gardła z
    > opóźnieniem rzędu 500ms względem odrzucenia kabla, na którym jest

    Inaczej, ja mam fantomowe porażenia. Jeśli przypadkowo dotknę
    przewodu, o którym jestem przekonany że jest pod napięciem (a w
    rzeczywistości nie jest) to odczuwam wstrząs podobny do porażenia.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2018-08-22 12:22:17
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Inaczej, ja mam fantomowe porażenia. Jeśli przypadkowo dotknę
    > przewodu, o którym jestem przekonany że jest pod napięciem (a w
    > rzeczywistości nie jest) to odczuwam wstrząs podobny do porażenia.

    Ja miewam wibracje od komórki w kieszeni, gdy tak naprawdę wcale nie
    wibruje. Podobno to częste zjawisko.

    Fantomowych porażeń nie miałem, wszystkie były realne :)

  • 10. Data: 2018-08-28 20:13:07
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 8/21/18 4:50 PM, Queequeg wrote:

> [...]
    > odłączyłem ale zastanawiam się, gdzie to mogło płynąć dalej (i, co
    > ważniejsze, jak i od kogo odzyskać stracone pieniądze).

    "Wynajmowanym" co za kretyńskie słowo. Nigdy nie wiadomo czy "od kogoś"
    czy "komuś".
    Jak "komuś" wynajmowałeś, to raczej liczniki to nie Twój problem.
    --
    Olek