  • 21. Data: 2018-08-31 14:07:40
    Temat: Re: Stara skrzynka TP
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Albo np taka kobieta-tokarz.

    W angielskim nie mają tego problemu. Jest speaker, jest printer... czy to
    mówca i drukarz, czy głośnik i drukarka (tzn. kobieta-drukarz)? :)

    > Za to kiedys bylem pod wrazeniem uniwersalnosci słowa "pierdolic".
    > Mozna nap*, up*, wp*, zap*, dop* ... chyba wiecej znaczen sie uzbiera
    > niz dla angielskiego put czy get :-)

    Fuck nie jest gorsze :)
    https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-478ef16b192ec6
    73153a69cf9ad6be6a

    > Ale czasownik jechac nawet bardziej uniwersalny.

    Mówisz? Chyba jednak ma tylko kilka znaczeń (dwa)?

  • 22. Data: 2018-08-31 14:27:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Aug 2018 12:07:40 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

    > W angielskim nie mają tego problemu. Jest speaker, jest printer... czy to
    > mówca i drukarz, czy głośnik i drukarka (tzn. kobieta-drukarz)? :)

    Ale czesto brakuje okreslenia plci ... i rodzi sie gender ? :-)

    > Fuck nie jest gorsze :)
    > https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-478ef16b192ec6
    73153a69cf9ad6be6a

    > Mówisz? Chyba jednak ma tylko kilka znaczeń (dwa)?

    najechac, ujechac, wjechac, zajechac, dojechac, ...

    J.

  • 23. Data: 2018-08-31 21:29:32
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 30.08.2018 o 11:41, Queequeg pisze:

    > Wynajmującym :)

    Oddającym w najem.

    --
    Ślązak

  • 24. Data: 2018-08-31 22:00:23
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Swoja droga to ciekaw jestem - nikomu to przez wieki nie przeszkadzalo ?
    > Bo takich przykladow mamy w jezyku wiecej. np "pożyczyć".
    >
    > Albo nie wiadomo kto komu, albo czegos sie nie da powiedziec.

    "Dziecko gryzie szczenię"...

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

    ---
    Avast.

  • 25. Data: 2018-08-31 22:04:03
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    ..
    > Fuck nie jest gorsze :)
    > https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-478ef16b192ec6
    73153a69cf9ad6be6a

    "Ona p*.*i się pięknie" :) Ległem :))

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.
    Kto dogoni psa? Kto dogoni psa?
    Może ty? Może ty? Może jednak ja...?

    PS. Żeby nie powiedzieć "jebłem" :))

    ---
    Avast.

  • 26. Data: 2018-09-01 12:10:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-31 o 21:29, Tomasz Śląski pisze:

    > Oddającym w najem.

    Też problematyczne.
    "Oddać" w powszechnej świadomości znaczy gratis, za darmo.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 27. Data: 2018-09-01 17:32:22
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 01.09.2018 o 12:10, Adam pisze:

    > Też problematyczne.
    > "Oddać" w powszechnej świadomości znaczy gratis, za darmo.

    Najem z definicji jest czynnością odpłatną. Podobnie jak dzierżawa, przy
    czym najem i dzierżawa to nie jest to samo.

    --
    Ślązak

  • 28. Data: 2018-09-03 15:28:27
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > "Dziecko gryzie szczenię"...

    Jeśli ja włożę Ci palec do ucha, to i ja będę miał palec w uchu, i Ty
    będziesz miał palec w uchu.

    Jeśli żul jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie żulem.

    Przykłady można mnożyć :)

  • 29. Data: 2019-01-27 10:39:08
    Od: ń <k...@t...sie>

    I Ty też??