  • 1. Data: 2017-11-01 12:34:27
    Temat: "Stare" numery komórkowe
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    Zauważyłem że pierwsze zakresy GSM-owe, tzn. 602, 601, późniejsze (ale też dawne) 600
    są dostępne w starterach prepaidowych aktualnych opów np. T-Mobile. I zastanawiam się
    czy są to numery nigdy nie wykorzystane (jeśli tak, to dlaczego?) czy po prostu
    wróciły do puli po jakimś czasie od dezaktywacji? W takiej sytuacji przecież może
    dojść do tego, że ktoś nam będzie wydzwaniać na całkiem 'nowy' numer.

    P.

  • 2. Data: 2017-11-01 14:07:18
    Temat: Re: "Stare" numery komórkowe
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-01 o 12:34, Piotr C. pisze:
> [...]
    dojść do tego, że ktoś nam będzie wydzwaniać na całkiem 'nowy' numer.

    Każdy numer po pewnym czasie (raczej krótszym, niż dłuższym, liczonym w
    miesiącach) wraca do puli dostępnych numerów.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-11-01 15:06:52
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

> [...]
    > dezaktywacji? W takiej sytuacji przecież może dojść do tego, że ktoś nam
    > będzie wydzwaniać na całkiem 'nowy' numer.

    W Erze karencja numeru wynosila kiedys pol roku od momentu calkowitej
    deaktywacji.