  • 1. Data: 2019-08-22 13:49:38
    Temat: Starocie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Przy okazji zauwazylem kilka linkow do archiwow

    https://en.wikipedia.org/wiki/Diode#cite_note-19

    http://www.americanradiohistory.com/Archive-Electron
    ics/40s/Electronics-1946-02.pdf

    rok 1946 ... radary, zaklocacze, elektroniczne zapalniki do pociskow
    artyleryjskich ... gdzie tu tajemnica wojskowa ?

    J.

  • 2. Data: 2019-08-22 15:42:26
    Temat: Re: Starocie
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 22/08/2019 12:49, J.F. wrote:

> [...]
    >

    > rok 1946 ... radary, zaklocacze, elektroniczne zapalniki do pociskow
    > artyleryjskich ... gdzie tu tajemnica wojskowa ?

    W tych czasach mozesz kupic całą elektronikę do Tornado:

    https://www.ebay.co.uk/sch/scotttrade12/m.html?_nkw=
    &_armrs=1&_ipg=&_from=

  • 3. Data: 2019-08-22 21:37:06
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-08-22 o 13:49, J.F. pisze:

    > http://www.americanradiohistory.com/Archive-Electron
    ics/40s/Electronics-1946-02.pdf

    Mam podobnego Hammarlunda ze strony 12.

  • 4. Data: 2019-08-23 12:10:45
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    ics/40s/Electronics-1946-02.pdf

    > Mam podobnego Hammarlunda ze strony 12.

    Masz zdjęcie, jak on wygląda w środku?

  • 5. Data: 2019-08-23 21:48:32
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-08-23 o 12:10, Queequeg pisze:

    ics/40s/Electronics-1946-02.pdf

    > Masz zdjęcie, jak on wygląda w środku?

    Nie robiłem mu zdjęć.
    Ale wpisz hammarlund w wyszukiwarkę a są tysiące zdjęć, także w środku.
    Zresztą wiele firm go robiło w czasie wojny pod swoimi markami.
    Mój to BC-610 choć bardziej znany jako ar88.
    Tu opis i wiele zdjęć.
    https://www.radioblvd.com/ar88.htm