  • 1. Data: 2010-07-09 08:09:44
    Temat: Starter ery Blueconnect25
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Dostałam od ojca jakiś starter ery blueconnect25

    co to jest? jak to działa?

    Jak się z tego łączy z internetem - zaznaczam że mam laptopa?

    Czy rozmowy komórkowe też mogę z tego robić?

    Pomóżcie bo nie wiem co to jest

  • 2. Data: 2010-07-09 08:42:00
    Temat: Re: Starter ery Blueconnect25
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-09 10:09, w...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    >
    > co to jest? jak to działa?
    >
    > Jak się z tego łączy z internetem - zaznaczam że mam laptopa?
    >
    > Czy rozmowy komórkowe też mogę z tego robić?

    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=+start
    er+ery+blueconnect25++&btnG=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi
    =&aql=&oq=&gs_rfai=

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-07-09 09:08:58
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    mało mi pomogłas animka

    dalej nic nie wiem chodzi mi raczej o info praktyczne

    co musze z tą kartą zrobić
    włożyć do telefonu laptopa itd

  • 4. Data: 2010-07-09 09:31:37
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > co musze z tą kartą zrobić
    > włożyć do telefonu laptopa itd

    tak,

    Połączeń głosowych sie nie opłaca - drogie

  • 5. Data: 2010-07-09 10:18:49
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-07-2010 o 11:08:58 <w...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > mało mi pomogłas animka
    >
    > dalej nic nie wiem chodzi mi raczej o info praktyczne

    Tutaj masz info, ale Ci z Ery pewnie się nie znają i tez sami teoretycy

    http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/internet/bl
    ueconnect_komputer/bc_starter/sposoby_laczenia

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."