  • 1. Data: 2014-12-05 22:43:11
    Temat: Startery z nano sim
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Czy jakas siec sprzedaje startery z karta nano-sim? Najlepiej takie w
    ktorych sie wylamuje z wielkiego sima (wielkosci karty platniczej)
    najpierw (standardowy do niedawna) mini sim, potem z niego micro sim a
    na koncu z micro juz nano. Mam cos takiego w firmowej ofercie TM i
    bardzo mi sie to podoba. Niestety ostatnio jak kupowalem startery zeby
    potestowac Internet to w kopercie byl tylko wielki sim, z ktorego sie
    wylamywalo mini SIM a potem z niego micro Sim. Na niektorych stronach
    operatorow widzialem mozliwosc wymiany sima na nano, ale to jednak
    dodatkowy klopot.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2014-12-08 09:20:16
    Temat: Re: Startery z nano sim
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-12-05 22:43, *Marcin* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    > wylamywalo mini SIM a potem z niego micro Sim. Na niektorych stronach
    > operatorow widzialem mozliwosc wymiany sima na nano, ale to jednak

    Na pewno można zamówić nano w nju mobile i Virgin - nie wiem, czy są w
    formie matrioszki, ale zamówić możesz :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2014-12-08 13:18:33
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-12-05, o godz. 22:43:11
    Marcin <n...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > ktorego sie wylamywalo mini SIM a potem z niego micro Sim. Na
    > niektorych stronach operatorow widzialem mozliwosc wymiany sima na

    W jednym nie ma. Startery DATA i voice z nano w wakacje miał Orange i
    Play. Trzeba było w salonach popytać bo nie wszędzie mieli ale
    przebywając akurat w 3-mieście dostałem bez problemu.

    Zdrówko