  • 1. Data: 2017-11-23 11:51:20
    Temat: Staruszek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uwaga - drastyczne

    https://www.facebook.com/policjaprofes/videos/200687
    8119596227/
    lub jak kto woli
    http://warszawa.tvp.pl/34899767/potracenie-dwoch-kob
    iet-przez-92latka

    Pedal gazu sie zacial czy automat parkowania wlaczyl ? :-)

    Twarde te baby ...

    J.

  • 2. Data: 2017-11-23 12:27:01
    Temat: Re: Staruszek
    Od: p...@g...com

    --Pedal gazu sie zacial czy automat parkowania wlaczyl ? :-)

    wow nie czytanie artykulow ktore sie samemu cytuje to juz bezczelnosc :-)

    Za kierownicą terenowej hondy, z automatyczną skrzynią biegów,

  • 3. Data: 2017-11-23 12:41:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Pedal gazu sie zacial czy automat parkowania wlaczyl ? :-)
    >wow nie czytanie artykulow ktore sie samemu cytuje to juz bezczelnosc
    >:-)

    Pismaki nie takie rzeczy przeklamywaly.

    >Za kierownicą terenowej hondy, z automatyczną skrzynią biegów,

    co nie neguje pedalu gazu, ani nie wyklucza automatu parkowania :-)

    Hm, ASB chyba warunkiem samoczynnego parkowania, wiec podnosi pr-stwo
    :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-11-23 12:54:14
    Od: p...@g...com

    --Jednak gdy stał na miejscu parkingowym, wcisnął pedał gazu i wjechał na chodnik.

    prawa jazdy na ASB raczej nie robil, klasyczna pomylka

    Najpierw uderzył w kobiety i ruszył, po czym wjechał w budynek i dalej wciskał pedał
    gazu - wyjaśniał.

  • 5. Data: 2017-11-23 13:05:06
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-11-23 11:51, J.F. wrote:
    > Uwaga - drastyczne
    >
    > https://www.facebook.com/policjaprofes/videos/200687
    8119596227/

    Na fejsie już 260 lajków.

  • 6. Data: 2017-11-23 13:25:28
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-11-23 11:51, J.F. wrote:
> [...]
    iet-przez-92latka

    > Pedal gazu sie zacial czy automat parkowania wlaczyl ? :-)

    W komentarzach na TVN-ie kilka osób napisało, że mógł pomylić pedały
    gazu i hamulca i że to często się zdarza po tym jak przesiądzie się z
    manuala na automat. Nie rozumiem tego - czy w automacie pedał gazu nie
    jest po prawej stronie, a hamulca - po lewej? Rozumiem spróbować
    odruchowo wcisnąć sprzęgło i ostro zahamować, ale tak...

    Piotr

  • 7. Data: 2017-11-23 13:54:12
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-23 o 13:25, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > jest po prawej stronie, a hamulca - po lewej? Rozumiem spróbować
    > odruchowo wcisnąć sprzęgło i ostro zahamować, ale tak...

    Zamrok... Każdemu może zdarzyć się pomyłka, zagapienie, zamyślenie.
    Akurat to było groźne, ale niech każdy uderzy się we własne piersi...
    Ps. Kiedyś jak się z automatu na manuala na chwilę przesiadłem to
    zapomniałem o sprzęgle i prawie udało mi się bieg wrzucić. Skrzynia
    przeżyła :-)
    T.

  • 8. Data: 2017-11-23 14:10:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Zamrok... Każdemu może zdarzyć się pomyłka, zagapienie, zamyślenie.

    Tego nie neguję, dziwi mnie proponowane wytłumaczenie...

  • 9. Data: 2017-11-23 14:32:59
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Thursday, November 23, 2017 at 10:25:20 PM UTC+10, Uncle Pete wrote:

> [...]
    > jest po prawej stronie, a hamulca - po lewej? Rozumiem spróbować
    > odruchowo wcisnąć sprzęgło i ostro zahamować, ale tak...

    Nie wiem dlaczego, ale to sie wlasnie czesto zdarza. W mojej lokalnej silowni kobieta
    wjechala z drzwiami bo chciala zaparkowac przed budynkiem. Kilka tygodni temu ktos
    zabil dzieci w szkole - wjechal z parkingu wraz ze sciana.
    Jakos ludzie wciskaja i trzymaja gaz -
    http://www.timescolonist.com/pedal-mixups-common-and
    -dangerous-1.9583

  • 10. Data: 2017-11-23 14:36:57