  • 1. Data: 2009-04-08 08:35:55
    Temat: Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
    Od: "Wiki" <w...@g...pl>

    Cześć. Mam starego Playa od baaardzo dawna i zastanawiam się nad przejściem
    na Play Fresh. Z tego co się orientowałam to warunki są te same, tyle że
    połączenia tańsze i konto ważne przez rok. W związku z tym pytanie. Czy są
    jakiekolwiek minusy rezygnowania ze starego Playa i przechodzenia na nowy?
    Chodzi mi oczywiście o przejście z tym samym numerem (kartą) czyli wysłanie
    odpowiedniego smsa.

    Wiki

  • 2. Data: 2009-04-08 08:50:22
    Temat: Re: Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Wiki ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > i przechodzenia na nowy? Chodzi mi oczywiście o przejście z tym samym
    > numerem (kartą) czyli wysłanie odpowiedniego smsa.

    Brak dodatkowych złotych, przy doładowaniach od 50zł wzwyż. I to chyba
    wszystko.

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 3. Data: 2009-04-08 09:10:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości

    > Brak dodatkowych złotych, przy doładowaniach od 50zł wzwyż. I to chyba
    > wszystko.

    Jeszcze mozemy dorzucic jednorazowa 3 zlotowa oplate na aktywacje uslugi
    "Zbieraj minuty" - ktora raz polacona obowiazuje az do wyzerowanai konta
    (czyli w praktyce, przy rozsadnym korzystaniu na zawsze).
    IMHO wiec nie ma si enad czym zastanawiac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-04-08 09:30:35
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > Brak dodatkowych z otych, przy do adowaniach od 50z wzwy . I to chyba
    > wszystko.

    Proste przeliczenie mowi, ze brak premii za doladowanie kladzie idee
    Fresha u osob, ktore rozmawiaja wiecej niz 306 min/mc. Uwaga: nie
    uwzgledniam tu pakietow na stacj i play. Jesli wiec rozmawiasz mniej,
    powinno sie oplacic. A na pewno bedzie prosciej (plaska taryfa, brak
    wygasajacej po 30 dniach premii).

  • 5. Data: 2009-04-08 11:10:29
    Od: W <a...@o...pl>

    SDD wystukał, co następuje:

> [...]
    > "Zbieraj minuty" - ktora raz polacona obowiazuje az do wyzerowanai konta
    > (czyli w praktyce, przy rozsadnym korzystaniu na zawsze).

    Wyzerowaniu konta czy minięciu okresu aktywnego konta (wydawało mi się, że
    to drugie)? Regulamin jest dziwny w tym zakresie... Raz mówi się o
    zawieszeniu połączeń wychodzacych a drugi raz o niemożnośi wykonywania
    połączeń...

    7. W przypadku zawieszenia połączeń wychodzących dla danego numeru MSISDN
    (numeru telefonu), usługa
    ,,Zbieraj Minuty w Play Fresh" zostaje wyłączona, a USytkownik traci
    przyznane minuty uzyskane w ramach
    usługi ,,Zbieraj minuty w Play Fresh".
    8. O ile USytkownik nie zleci dezaktywacji usługi ,,Zbieraj minuty w Play
    Fresh" dzwoniąc do konsultanta Obsługi
    Klienta pod numerem *500 lub *502, lub nie straci moSliwości wykonywania
    połączeń wychodzących, to staje się
    ona usługą stałą.

  • 6. Data: 2009-04-08 15:19:02
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Wed, 8 Apr 2009 08:35:55 +0000 (UTC), "Wiki"
    <w...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Chodzi mi oczywiście o przejście z tym samym numerem (kartą) czyli wysłanie

    Plusy starego playa:
    -premia przy doładowaniu
    -zbieraj minuty to usługa cennikowa a nie promocja jak we fresh
    -do nie dawna możliwość aktywacji minut na deser po raz kolejny
    -ostanio aktywacja po raz kolejny 10minut za 3 pln
    Także i tak taniej niż we freshu
    Od 2 dni zablokowali możliwość aktywacji pakietu 30 minut za 9 pln
    czyli i tak większość będzie musiała na fresh przejść

  • 7. Data: 2009-04-08 19:24:57
    Od: "Tom Zbieg" <t...@g...com>

    > Plusy starego playa:

    Dodatkowo mozna aktywowac usluge:
    - Pakiet 50 minut za 9 zł (do wszystkich sieci), co znacznie obniza
    efektywna cene 1 minuty. Minuty wchodzą podobno na konto "Zbieraj Minuty",
    wiec ich ważżnonie stracimy ich pod warunkiem, ze ktoś zadzwoni na

    Pozdrawiam,
    Tom Zbieg
    --
    http://tom.fotomaster.waw.pl/sms
    Bramka SMS z dowolnym polem nadawcy.

  • 8. Data: 2009-04-08 19:28:27
    Od: "Tom Zbieg" <t...@g...com>

    > Plusy starego playa:

    Dodatkowo mozna aktywowac usluge:
    - Pakiet 50 minut za 9 zł (do wszystkich sieci), co znacznie obniza
    efektywna cene 1 minuty. Minuty wchodzą podobno na konto "Zbieraj Minuty",
    wiec ich ważnosc mozna dowolnie wydluzac, odbierajac (przynajmniej
    2-minutowe) rozmowy z innych sieci.

    Pozdrawiam,
    Tom Zbieg

  • 9. Data: 2009-04-09 07:05:34
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > efektywna cene 1 minuty. Minuty wchodzą podobno na konto "Zbieraj Minuty",
    > wiec ich ważnosc mozna dowolnie wydluzac, odbierajac (przynajmniej

    Nie wydaje mi sie. Kazda minuta "zebrane" ma wlasny czas
    przeterminowania (30. dzien po dniu naliczenia). Nie wazne, ile minut
    pozniej zbierzesz - ta sie przeterminuje. Jak bys chcial w pelni
    kontrolowac waznosc "zbieranych" minut, musialbys zapamietac daty
    wszystkich naliczen tych minut....

    Czy ktos sprawdzil, ze jest inaczej?

  • 10. Data: 2009-04-09 11:21:01
    Od: "Tom Zbieg" <t...@g...com>

    > Nie wazne, ile minut pozniej zbierzesz - ta sie przeterminuje.

    W przypadku pakietu "Zbieraj Minuty" w starym Play, jestem na 100% pewny, że
    minuty nie tracą ważności jeśli się przynajmniej raz na 30 dni odbierze
    rozmowę z obcej sieci, trwającą przynajmniej 2 minuty. Dowódem może być
    fakt, iż cały czas mam kilka godzin na koncie "Zbieraj Minuty", które
    zebrałem pod koniec zeszłego roku, kiedy to miałem bardzo dużo połączeń z
    obcych sieci, więc sie dużo uzbierało.

    Tak więc ważność dotyczy całego pakietu "Zbieraj Minuty", a nie każdej
    minutki z osobna, co mnie bardzo cieszy.

    Pozdrawiam,
    Tom Zbieg
    http://tom.fotomaster.waw.pl