  • 1. Data: 2010-05-13 11:44:20
    Temat: Stary sprzet ale chyba jary, mozecie ocenic? xtz 750 1989
    Od: Maciej <u...@g...com>

    Witam
    Tak chodzę i szukam sprzętu dla siebie. Musi być w rozsądnej cenie i w
    stanie określanym jako co najmniej bardzo dobry (rozumiany w
    kategoriach kupującego, a nie sprzedającego). Trafiłem na takie
    ogłoszenie, gdzie widać że gość ma dobry aparat ;-) , a pytanie jest
    czy warto się tym interesować ewentualnie za ile.
    A może ma ktoś coś podobnego do zaoferowania? Podobnego w sensie
    stylu, moze być nawet tańszy, a w ostateczności nawet młodszy. Ważne
    aby był to sprzęt o którym grupowicze powiedzą że warto.
    Pozdrawiam
    Marcin.

  • 2. Data: 2010-05-13 12:13:16
    Od: Maciej <u...@g...com>

    On 13 Maj, 13:44, Maciej <u...@g...com> wrote:
    No tak jeszcze link by się przydał:
    http://www.allegro.pl/item1033812369.html

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2010-05-13 12:29:42
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 13 Maj, 14:13, Maciej <u...@g...com> wrote:
    > On 13 Maj, 13:44, Maciej <u...@g...com> wrote:
    > No tak jeszcze link by się przydał:http://www.allegro.pl/item1033812369.html
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin

    Noo , "w miare majtek" . Ale cena to 2x za wysoka :)
    Za te pieniadze to mozna sporo innych , młodszych ,sprzetów
    wyszukac...

  • 4. Data: 2010-05-13 12:42:08
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Maciej napisał(a):
    > No tak jeszcze link by się przydał:
    > http://www.allegro.pl/item1033812369.html

    Cena lekko z kosmosu, aczkolwiek na fotach ladny.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2010-05-13 12:57:55
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Maciej wrote:
> [...]
    > stylu, moze być nawet tańszy, a w ostateczności nawet młodszy. Ważne
    > aby był to sprzęt o którym grupowicze powiedzą że warto.

    Mozesz mlodszy, mozesz tanszy. Ale nie nastawiaj sie ze bedzie w lepszym
    stanie niz ten.
    Te sprzety sa niezawodne, a stan w jakim sie on znajduje jest tylko na jego
    korzysc.
    Wg mnie wart jest ceny.

    Tmek

  • 6. Data: 2010-05-13 13:25:10
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >Noo , "w miare majtek" . Ale cena to 2x za wysoka :)
    >Za te pieniadze to mozna sporo innych , młodszych ,sprzetów
    >wyszukac...

    Zdecydowanie. Nie dalej jak kilka dni temu przez allegro "przeleciala"
    Africa z poczatku 90-tych (moze nawet 94) za te same pieniadze w dodatku
    niezle doposazona. Dlugo ogloszenie nie wisialo, wiec zakladam, ze sie
    sprzedala. Jednym slowem trzeba szukac ciepliwie.

    Pawel
    gpx 600r '89 i SVSZ

  • 7. Data: 2010-05-13 20:34:57
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 13 Maj, 14:57, "Tmek" <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > stanie niz ten.
    > Te sprzety sa niezawodne, a stan w jakim sie on znajduje jest tylko na jego

    Miałes ? Miałes długo ? Duzo najeździłes ?
    Bo mam całkoicie odmienne zdanie.
    Nie "gazetowo/katalogowe".
    Tylko swoje.
    Wiem ,ze to lekka padaka.
    Zarówno jeśli chodzi o sztuczna legende dakaru jak i seryjna kobyłe.

  • 8. Data: 2010-05-13 20:41:17
    Od: "Agent0700" <k...@w...pl>

    > Wg mnie wart jest ceny.

    Takie tam gadanie, ja mam ZZR też w bdb stanie i co z tego?

    Takie chodzą po 4 tys i nikt nie da więcej. A że stan bdb? nie ma znaczenia.
    Rocznik stary i wszystko na ten temat.

    Mam go 12 lat, w sezonie tankowałem 4-5 razy. Wymiany wszystkie na bieżąco.
    I tak nikt w to nie wierzy, pukają się w czoło.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 9. Data: 2010-05-13 21:04:54
    Od: AL <a...@s...akcent.pl>

    robertbig pisze:

> [...]
    > Tylko swoje.
    > Wiem ,ze to lekka padaka.
    > Zarówno jeśli chodzi o sztuczna legende dakaru jak i seryjna kobyłe.
    Rocznik również 89 miałem 3 lata, sprzedawałem z przebiegiem 90kkm, nowy
    nabywca ( od dwóch lat) właśnie mnie odwiedził moją byłą XTZ- nadal ją
    wychwala. Masz więc dwie opinie praktyków a nie gazetowo-katalogowe.
    W ciągu tych lat kilkakrotnie wizytowałem Karpaty ukraińsko-rumuńskie +
    krajowe szutry. Zero awarii, jedynie wymiany materiałów
    eksploatacyjnych- aktualnie ma 120kkm przebiegu (profilaktycznie
    wymienione w gaźnikach membrany, zaworek). Oprócz słabych hamulców, w
    stosunku do możliwości silnika, nie miałem powodów do narzekania,
    oczywiście poza wagą i wysokością kanapy w stosunku do możliwości
    kierowcy :-)

    --
    AL F650 & DRZ400E

  • 10. Data: 2010-05-14 03:18:16
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    robertbig wrote:

> [...]
    > Tylko swoje.
    > Wiem ,ze to lekka padaka.
    > Zarówno jeśli chodzi o sztuczna legende dakaru jak i seryjna kobyłe.

    Mam i sobie chwale.
    Tmek