  • 11. Data: 2020-02-03 10:11:52
    Temat: Re: Statyw na dłuższe wycieczki piesze ~10km
    Od: GreDi <g...@n...pl>

    Dzięki za odpowiedzi.

    Zasadniczo to super lekki (najwyższy priorytet)
    Max 400zł (te 420 też bym przebolał).

    Chyba zostanę przy Manfrotto COMPACT LIGHT (ale będę jeszcze szukał)

    Zasadniczo statyw mi jest potrzebny aby móc zrobić rodzinne zdjęcie na
    górze (na szlaku). Chociaż teraz jak to pisze, to dochodzę do wniosku,
    że statyw mi do tego nie jest potrzebny. Bo ostatnio jak byłem na mniej
    uczęszczanym szlaku (trochę trudniejszy). To zawsze kogoś się da
    spotkać, kto budzi zaufanie i wyzwoli kilka razy migawkę aparatu (już
    odpowiednimi nastawami) celując mniej więcej w nas.

    I może faktycznie, nie potrzebuję statywu.

    Dzięki.
    --
    GreDi