  • 11. Data: 2018-11-26 22:38:20
    Temat: Re: Stawiać na CPu czy płytę?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-11-26 o 08:14, BQB pisze:

    > Mi to jednak bardziej pasuje do uszkodzonego zasilacza.

    a mi na Gigabyte.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2018-11-27 08:06:42
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 26.11.2018 o 22:38, Irokez pisze:

    > a mi na Gigabyte.

    Ale zdecydowanie łatwiej podmienić zasilacz, niż płytę i łatwiej
    miernikiem sprawdzić napięcia zasilacza. I go wykluczyć.

  • 13. Data: 2018-11-27 19:06:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 26/11/2018 05:30, Marcin Debowski wrote:
    > A robisz to wszystko na gołej płycie, tj. bez kart, bo czasami takie
    > objawy dają problemy z kartami?

    Oczywiście że pusta.

    > Apropos bipera, czy ten biper nie powinien czasami wrzeszczeć kodami
    > sygnalizując co tam nie halo? Tak na szybko:
    > https://www.computerhope.com/beep.htm

    Po kilku godzinach strzelania focha po cichu zaczął wreszcie ciągłym
    pikaniem wrzeszczeć non-stop. Przypuszczam że to pamięć bo w sąsiedniej
    płycie z podobnym biosem po wyjęciu kostek pamięć tez pika bezustannie.

    Mam kartę diagnostyczną wyświetlającą kody. Ch. wie czy te kody są
    poprawne ale przez okres przejściowy kiedy nic nie pikało ale też nie
    odpalał kody przechodziły do jakiegoś momentu i stawały na inicjacji
    mostka takiego bądź siakiego. Z każdym odpaleniem szybciej się
    zatrzymywało tzn na wcześniejszym etapie. Obecnie jest 00 i nawet nie
    drgnie. Za to drze japę dla odmiany.

  • 14. Data: 2018-11-27 19:06:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 26/11/2018 08:14, BQB wrote:
    > Mi to jednak bardziej pasuje do uszkodzonego zasilacza.

    Pierwsze co sprawdziłem. Trzy zasilacze, wszystkie dają to samo.