  • 1. Data: 2010-05-07 18:14:48
    Temat: Stelaż ,płyta centralna Suzuki GSF 1250 Bandit
    Od: slawo <s...@p...fm>

    Witam wszystkich!
    Bede montował płytę centralną do powyższego moto i nie mogę znależć
    pasujących do niego akcesoriów.Bardzo proszę o pomoc ,pozdro
    Slawo

  • 2. Data: 2010-05-07 18:46:16
    Temat: Re: Stelaż ,płyta centralna Suzuki GSF 1250 Bandit
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "slawo" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Witam wszystkich!

    Cze.

    > Bede montował płytę centralną do powyższego moto i nie mogę znależć
    > pasujących do niego akcesoriów.Bardzo proszę o pomoc ,pozdro
    > Slawo

    Jakiej marki ta płyta? A stelaż jaki?
    Jakbyś miał firmowe, to może po prostu poszukaj akcesoriów tej samej
    firmy. Będzie najprościej, choć nie zawsze najtaniej.
    Nie mniej - taniość mocowania kufra może być zgubna. Dosłownie. Bo
    możesz zgubić kufer.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 3. Data: 2010-05-08 14:53:27
    Od: Igor K <i...@g...com>

    On May 7, 8:14 pm, slawo <s...@p...fm> wrote:
    > Witam wszystkich!
    > Bede montował płytę centralną do powyższego moto i nie mogę znależć
    > pasujących do niego akcesoriów.Bardzo proszę o pomoc ,pozdro
    > Slawo

    Tu masz chyba taki zestawik - zadzwoń do nich i zapytaj czy mają to
    czego konkretnie szukasz.
    Niby do 650-tki ale to jest ta samo mocowanie.
    http://www.motobagaz.pl/stelaz-givi-539fz-pod-kufer-
    centralny-do-suzuki-gsf-650-bandit-ns-0508-gsx-650-f
    -08-gsf-p-163.html?osCsid=9859ffd191818a25986b973d6b
    89e55c

    Pozdro
    Igor K
    B12,5

  • 4. Data: 2010-05-08 16:14:14
    Od: slawo <s...@p...fm>

    On 8 Maj, 16:53, Igor K <i...@g...com> wrote:

    > Tu masz chyba taki zestawik - zadzwoń do nich i zapytaj czy mają to
> [...]

    dzięki wielkie ,pozdrawiam