  • 1. Data: 2014-11-25 18:41:37
    Temat: Sterowanie radiem w kierownicy
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    .
    Czy dałoby sie to jakoś podłączyć przy nieoryginalnym radiu? Sytuacja
    wygląda następująco: stare, oryginalne radio (Blaupunkt) zaczęło
    bzikować, Włożyłem nowe które znalazłem w garażu (Phillips), używane ale
    sprawne, głos jak kryształ. Jedyny szkopuł to że nie mam pojęcia jak je
    zamontować aby do sterowania można było używać przycisków przy kierownicy..

  • 2. Data: 2014-11-25 18:46:07
    Temat: Re: Sterowanie radiem w kierownicy
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-11-25 18:41, Trybun pisze:
> [...]
    > zamontować aby do sterowania można było używać przycisków przy kierownicy..

    można i nie można, w zależności od auta/modelu/rocznika i modelu radia

    --
    pozdrawiam
    Łukasz

  • 3. Data: 2014-11-25 19:45:24
    Od: Nathan <m...@s...jest>

> [...]
    > zamontować aby do sterowania można było używać przycisków przy kierownicy..

    http://www.tme.eu/pl/katalog/car-audio_71/#id_catego
    ry=100573&s_field=artykul&s_order=ASC&page=1

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 4. Data: 2014-11-25 19:50:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-11-25 o 18:41, Trybun pisze:
> [...]
    > zamontować aby do sterowania można było używać przycisków przy kierownicy..

    Idź z duchem czasu :-) np:
    http://archiwum.allegro.pl/oferta/radio-samochodowe-
    sony-dsx-a30-usb-pilot-i4134737647.html
    Już 2 lata używam tylko pilota przymocowanego przy dźwigni zmiany
    biegów. Na początku miał to być taki gadżet ale teraz już nie
    potrafiłbym bez niego żyć. Radio mam praktycznie zabudowane z otworami
    na wyświetlacz i czujnik pilota (nie kusi złodzieja a zdejmowania panelu
    za każdym razem bym nie zdzierżył). Pilot nie jest chińską zabawką i
    działa sprawnie od 2 lat.
    Też myślałem o przyciskach w kierownicy ale to jest praktyczniejsze i
    grosze kosztuje. Spróbuj a będziesz zadowolony :-)

    PS. Minus: nie posiada napędu CD. Ale co to takiego to CD jest? :-)

  • 5. Data: 2014-11-25 21:18:43
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-25 o 19:45, Nathan pisze:

    > http://www.tme.eu/pl/katalog/car-audio_71/#id_catego
    ry=100573&s_field=artykul&s_order=ASC&page=1

    No niestety, jak widać adapter jest tylko do Aveo i Captivy. Ja bym
    potrzebował do Rezzo. Tym nie mniej dzięki za zainteresowanie i namiary.

  • 6. Data: 2014-11-25 21:19:16
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-25 o 18:46, dddddddd pisze:

    > można i nie można, w zależności od auta/modelu/rocznika i modelu radia

    No tak, radio raczej dużo, bardzo dużo starsze od auta. Jednak ma super
    dźwięk.

  • 7. Data: 2014-11-25 21:20:40
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-25 o 19:50, z pisze:

> [...]
    > grosze kosztuje. Spróbuj a będziesz zadowolony :-)

    > PS. Minus: nie posiada napędu CD. Ale co to takiego to CD jest? :-)

    Tym sterowaniem w kierownicy interesuję się tylko z tego powodu że auto
    je ma, a więc grzech nie wykorzystywać.

    "Napęd CD"? To chyba jest to gdzie można włożyć płytę CD w celu
    odtworzenia. Dzisiaj to już przeżytek;. Koby tam kupował nowe radio aby
    żonglować płytami. Wystarczy czytnik kart SD albo wejście USB.

  • 8. Data: 2014-11-25 21:51:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    .
[...]
    ...a ja ciągle szukam integracji z CB

  • 9. Data: 2014-11-25 21:59:52
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-11-25 o 21:51, re pisze:
    -
    > ...a ja ciągle szukam integracji z CB

    Jak by to miało działać? Podsłuch kanału 19?

  • 10. Data: 2014-11-25 22:01:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "t-1"

    > ...a ja ciągle szukam integracji z CB

    Jak by to miało działać? Podsłuch kanału 19?
    --
    Jakoś tak, by można było używać wspólnego regulatora głośności