  • 1. Data: 2020-02-11 13:35:16
    Temat: Sterownik pieca c.o
    Od: d...@g...com

    Witam.
    Mam problem ze sterownikiem pieca co. AGNI LED ok 5letni. Nie załącza dmuchawy, na
    krótko oczywiście chodzi. Podobno na płytce jest bezpiecznik termiczny lecz ja go nie
    widzę. Czy po zdjęciu można wogóle coś zdiagnozować czy kupować nowy?
    https://zapodaj.net/44ea5a1f481d0.jpg.html
    Z góry serdecznie dziękuję

  • 2. Data: 2020-02-11 13:42:26
    Temat: Re: Sterownik pieca c.o
    Od: tomotron <tomotron.malpa.o2.pl>

    Termicznego tam nie ma, ale jest polimerowy - noga przylutowana do włącznika
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-02-11 14:02:25
    Od: d...@g...com

    Dzięki za szybką odpowiedź. Sam sterownik działa czy ten bezpiecznik powodowałby nie
    załączanie dmuchawy?
    https://zapodaj.net/f22ae44779b11.jpg.html

  • 4. Data: 2020-02-11 14:59:17
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 11.02.2020 o 14:02, d...@g...com pisze:
    > Dzięki za szybką odpowiedź. Sam sterownik działa czy ten bezpiecznik powodowałby
    nie załączanie dmuchawy?
    > https://zapodaj.net/f22ae44779b11.jpg.html

    Zewrzyj go i zobacz, co będzie. Jeśli to bezpiecznik :-)
    Jeśli możesz, to zmierz. Choćby żaróweczką i bateryjką, na zimno
    powinien przewodzić.

    P.P.

  • 5. Data: 2020-02-11 18:36:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-11 o 13:35, d...@g...com pisze:
> [...]
    widzę. Czy po zdjęciu można wogóle coś zdiagnozować czy kupować nowy?

    ...na TYLNEJ płytce obudowy raczej (tam gdzie wchodzi kabel od
    zasilania). Powinien być tam "korek" i po odkręceniu korka należy użyć
    np. zapałki do wciśnięcia bezpiecznika.

    --
    LordBluzg(R)

  • 6. Data: 2020-02-11 18:45:58
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Dzięki za szybką odpowiedź. Sam sterownik działa czy ten bezpiecznik
    > powodowałby nie załączanie dmuchawy?
    > https://zapodaj.net/f22ae44779b11.jpg.html

    Czy podczas załączania dmuchawy słychać stuk przekaźnika? Jeśli tak, to
    przekaźnik lub kable są uszkodzone. Jeśli nie, to też przekaźnik lub
    sterowanie.
    Wojtek

  • 7. Data: 2020-02-12 02:46:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik dwojak1 napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >https://zapodaj.net/44ea5a1f481d0.jpg.html

    A propos - spojrzcie na srubke przy trafie - dotyka lutu czy nie
    dotyka ?
    Bezpieczne czy niebezpieczne ?

    A to "remove seal after washing" ?
    Co chroni i czy nie zapomnieli ?

    J.

  • 8. Data: 2020-02-12 09:09:26
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2020-02-12 o 02:46, J.F. pisze:
> [...]
    oglegroups.com...

    > A propos - spojrzcie na srubke przy trafie - dotyka lutu czy nie dotyka ?

    odkleili z otworu bipera obok i przykleili do druku :)