  • 1. Data: 2018-09-11 13:26:50
    Temat: Stirlitz
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Otarł ukradkiem łzę. To już 5 miesięcy jak nie jeździł samochodem po
    właściwej stronie drogi i samochodu. Od tego ukradka niemieckie dzieci
    puchły i umierały.

    Ale już we czwartek kupuję nowe oponki i robię 500km dziennie tadam ;)
    Mam zamiar kupić Firestone Multiseason. Z zimówek Firestone Winterhawk3
    byłem baaaardzo zadowolony w służbowym.

    Tymi całorocznymi mam zamiar jeździć w świeta i w styczniu w pasie
    nadmorskim. Dadzą radę czy kupić jednak zimówki?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2018-09-11 13:32:37
    Temat: Re: Stirlitz
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 11 Sep 2018 12:26:50 +0100, w <X...@l...net>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Tymi całorocznymi mam zamiar jeździć w świeta i w styczniu w pasie
    > nadmorskim. Dadzą radę czy kupić jednak zimówki?

    Oczywiście, że dadzą. Dlaczego miałyby nie mieć?
    Co prawda ja tych bym nie kupił.

  • 3. Data: 2018-09-11 14:21:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]

    >Tymi całorocznymi mam zamiar jeździć w świeta i w styczniu w pasie
    >nadmorskim. Dadzą radę czy kupić jednak zimówki?

    Ale urwal ze Szczecina ogladal ? :-)

    Ale ponoc klimat sie ociepla, to moze powtorki nie bedzie :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-09-11 14:32:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Sep 2018 12:26:50 +0100, PiteR

    > Tymi całorocznymi mam zamiar jeździć w świeta i w styczniu w pasie
    > nadmorskim. Dadzą radę czy kupić jednak zimówki?

    Ja już mam dosyć dymania z wymianą kół/opon (szczególnie że teraz
    wysokoprofilowe 18", wielkie to i ciężkie). Dlatego sobie zamówiłem
    całoroczne MCC (bo głównie po asfalcie jeżdżę i kawałek leśnej dojazdówki
    do domu). Ciekawe ile to przejedzie (bo że wszędzie pojedzie to raczej
    wątpliwości nie mam, przy posiadanym 4WD i 3 silnikach) i czekam aż się
    obecne letniaki wyjeżdżą. ;P Co ciekawe wg specyfikacji te CrossClimaty są
    cichsze niż obecne letnie Toyo R37. Te Twoje FSMS to takie czołgowate
    trochę :P

    Na jakim aucie u Ciebie to będzie jeździć?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2018-09-11 17:17:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Myjk pisze tak:

    > Te Twoje FSMS to takie czołgowate
    > trochę :P

    No takie właśnie chcę :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 6. Data: 2018-09-12 08:15:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** r...@k...pl pisze tak:

    > Tue, 11 Sep 2018 12:26:50 +0100, w
    > <X...@l...net>, PiteR

    > Oczywiście, że dadzą. Dlaczego miałyby nie mieć?
    > Co prawda ja tych bym nie kupił.

    A które? Jakie propozycje?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 7. Data: 2018-09-12 09:19:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Sep 2018 07:15:43 +0100, w <X...@l...net>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > A które? Jakie propozycje?

    Dwa lata temu szukałem i "hibilowałem się" z opon.
    Wybór padł na:
    1) Goodyear Vector AllSeasons
    2) Nokian Weatherproof
    3) Vredestein Quatrac 5
    (mogłem w 1 i 2 trochę pomylić nazwy)

    Wybrałem 3, były nieco gorsze od 1 i 2, ale gwarantowały duży przebieg (wg
    testów).

  • 8. Data: 2018-09-12 13:41:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Wed, 12 Sep 2018 07:15:43 +0100, w
    <X...@l...net>, PiteR <e...@f...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    >3) Vredestein Quatrac 5
    >(mogłem w 1 i 2 trochę pomylić nazwy)

    >Wybrałem 3, były nieco gorsze od 1 i 2, ale gwarantowały duży

    Jest w tym maly niuans ... czy one nie sa na tyle drozsze, ze bedzie
    mozna kupic dwa komplety opon i jeszcze na zmiany zostanie.
    Tzn - dwa komplety calorocznych kontra komplet letnich i zimowych z
    dobrej polki.

    Szczegolnie jak sie duzo jezdzi i miedzy zmianami relatywnie duzo
    przejezdza.

    Ja sobie chwale Debice Navigator, ale od paru lat nie bylo okazji
    sprawdzic w ciezkich zimowych warunkach.
    W pierwszym sezonie byly naprawde dobre na sniegu ... i mam na mysli
    narciarskie kurorty, a nie pas pomorski :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-09-12 15:37:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Sep 2018 13:41:03 +0200, w <5b98fb73$0$601$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > mozna kupic dwa komplety opon i jeszcze na zmiany zostanie.
    > Tzn - dwa komplety calorocznych kontra komplet letnich i zimowych z

    Wygląda, że wyjdzie pewnie z tyle samo.
    Tylko, że w zimie śniegu jak na lekarstwo, więc aby porównanie było dobre, to
    musiałbym w ciągu 3 miesięcy zrobić z 10 przekładek.

    > Szczegolnie jak sie duzo jezdzi i miedzy zmianami relatywnie duzo
    > przejezdza.

    Skoro dużo się jeździ, to i ze 20 przekładek może wypaść.

  • 10. Data: 2018-09-13 16:30:08
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-09-12 13:41, J.F. wrote:

    > Jest w tym maly niuans ... czy one nie sa na tyle drozsze, ze bedzie
    > mozna kupic dwa komplety opon i jeszcze na zmiany zostanie.

    To by musialy byc zmiany ze przychodzi konsjerż w iberii, zabiera
    kluczyki, auto i opony i przychodzi z informacja ze juz wymienione.
    Inaczej to tez czas i dzwiganie warte oszczedzenia.

    --

    memento lorem ipsum