  • 11. Data: 2018-09-13 16:40:28
    Temat: Re: Stirlitz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Sep 2018 16:30:08 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

    > To by musialy byc zmiany ze przychodzi konsjerż w iberii, zabiera
    > kluczyki, auto i opony i przychodzi z informacja ze juz wymienione.
    > Inaczej to tez czas i dzwiganie warte oszczedzenia.

    Ale tak tez mozna.
    Wielu gumiarzy mialo usluge "zmiana z przechowaniem".

    Dzwonisz, umawiasz termin, za trzy dni podjezdzasz, oddajesz kluczyki
    ... no i tu moze byc problem co zrobic z ta godzinka, jesli gumiarz na
    zadupiu ..

    J.

  • 12. Data: 2018-09-13 23:29:32
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-09-13 16:40, J.F. wrote:

    > Dzwonisz, umawiasz termin, za trzy dni podjezdzasz, oddajesz kluczyki
    > ... no i tu moze byc problem co zrobic z ta godzinka, jesli gumiarz na
    > zadupiu ..

    No wlasnie, trzeba tracic czas i targac opony. Zadna frajda.
    Samo sie nie zrobi.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2018-09-18 09:01:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Sep 2018 23:29:32 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

    > No wlasnie, trzeba tracic czas i targac opony. Zadna frajda.
    > Samo sie nie zrobi.

    Nic nie targasz. Twoje opony sa gumiarza.

    Dokladniej, to one sa w jakims magazynie, gdzie je gumiarz wysyla i
    potem kaze przyslac, stad koniecznosc umowienia terminu.

    No i kosztuje to dodatkowe pieniadze ...

    J.

  • 14. Data: 2018-09-19 01:28:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** r...@k...pl pisze tak:

    > Dwa lata temu szukałem i "hibilowałem się" z opon.
    > Wybór padł na:
    > 1) Goodyear Vector AllSeasons
    > 2) Nokian Weatherproof
    > 3) Vredestein Quatrac 5
    > (mogłem w 1 i 2 trochę pomylić nazwy)
    >
    > Wybrałem 3, były nieco gorsze od 1 i 2, ale gwarantowały duży
    > przebieg (wg testów).

    Ok. Kupiłem Nokiana Weatherproof. Jeszcze tylko 36 godzin i będę
    siedział w moim szerszeniu. Wykurzę mrówki i drogę ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 15. Data: 2018-09-24 08:39:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Sep 2018 14:32:51 +0200, Myjk

    > Dlatego sobie zamówiłem
    > całoroczne MCC (bo głównie po asfalcie jeżdżę i kawałek leśnej dojazdówki
    > do domu). Ciekawe ile to przejedzie (bo że wszędzie pojedzie to raczej
    > wątpliwości nie mam, przy posiadanym 4WD i 3 silnikach) i czekam aż się
    > obecne letniaki wyjeżdżą. ;P Co ciekawe wg specyfikacji te CrossClimaty są
    > cichsze niż obecne letnie Toyo R37. Te Twoje FSMS to takie czołgowate
    > trochę :P

    Jak się odgrażełm tak zrobiłem i w zeszłym tygodniu zmieniłem letniaki Toyo
    R37 na całoroczne CrossClimate. Choć byłem sceptyczny, to do 80/h są
    cichsze niż letnie. Powyżej daje się niestety słyszeć lekkie jęczenie,
    czego nie było w letnich. CC trzymają wyjątkowo dobrze. Ciekawe jak będzie
    w zimie i ile to przejeźdiz, bo mój gumiarz twierdzi, że dalej jak 80tkm to
    nie prejedzie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2018-09-24 23:13:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > Ok. Kupiłem Nokiana Weatherproof. Jeszcze tylko 36 godzin i będę
    > siedział w moim szerszeniu. Wykurzę mrówki i drogę ;)

    Nou przejechałem 745km vmax 140km/h i wrażenia są takie, że
    głośne nie są, śliskie też nie. Były śliskie po założeniu.

    Pompowane do 1.9 wg naklejki robią pierwsze wrażenie miękkich.

    także tak

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer