  • 1. Data: 2019-07-14 15:08:00
    Temat: Stopki do laptopa
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam kilka zabawek w których gumowe stopki, najczęściej okrągłe, należało
    by uzupełnić.

    Pomyślałem: na aliexpressie będzie tego biliard.

    A tu d..a. Są tylko do macbooków. A ja potrzebuje samoprzylepne, o
    róznych rozmiarach, tak aby w razie czego coś dobrać albo dociąć. No i
    szukam i szukam i nic. Idealnie był zestaw parudziesięcu o róznych
    rozmiarach i kształtach.

    Do niedawna dobierałem z meblowych i czasami nie było to wcale złe, ale
    troche mnie to zastanawia. Pewnie nie mogę znaleźć bo dobieram złe słowa
    kluczowe.

    Ktoś ma namiar na taki zestaw albo przynajmniej kogoś kto handluje
    różnymi średnicami?

  • 2. Data: 2019-07-14 15:53:28
    Temat: Re: Stopki do laptopa
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 14.07.2019 o 15:08, heby pisze:
> [...]
    > kluczowe.
    >
    > Ktoś ma namiar na taki zestaw albo przynajmniej kogoś kto handluje

    Allegro: podkładki samoprzylepne antypoślizgowe.

    P.P.