  • 1. Data: 2011-12-24 14:31:54
    Temat: Straż Miejksa DC - the best
    Od: "radeCki" <radosław_mały@buziaki.pl>

    jeden most - jedna straż 10.000 tyś mandatów

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,pod-choink
    e-dostal-mandat-nr-10-000,349519.html

    jk

  • 2. Data: 2011-12-24 14:40:12
    Temat: Re: Straż Miejksa DC - the best
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-12-2011 14:31, radeCki pisze:
    > jeden most - jedna straż 10.000 tyś mandatów
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,pod-choink
    e-dostal-mandat-nr-10-000,349519.html

    Ale głupki, tak dają zarobić SM...

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2011-12-24 15:36:25
    Od: "Lopez" <l...@b...pl>

    A nie lepiej jakby stali na wjeździe na most i tak kierowali ruchem, żeby
    kierowcy nei wjeżdżali na ten most?
    A nie, bo wtedy by nie mogli robic tego do czego zostali powołani, czyli do
    gnebienia ludzi mandatami.

  • 4. Data: 2011-12-24 20:56:22
    Temat: Re: Stra? Miejksa DC - the best
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 24.12.2011 15:36, Lopez wrote:
    > A nie lepiej jakby stali na wje 1/4 dzie na most i tak kierowali ruchem, ?eby
    > kierowcy nei wje?d?ali na ten most?

    Może powinni stać też przy zakazie parkowania, a policja przy każdym
    ograniczeniu prędkości?
    ZTCW coś takiego jak kurs i egzamin na prawo jazdy jest po to, by po
    ulicach poruszali się obywatele co najmniej minimalnie ogarniający takie
    rzeczy jak np. znaki drogowe. ZAWSZE, a nie tylko gdy wraz ze znakiem
    obecny jest pan(-i) powtarzający znak.

  • 5. Data: 2011-12-24 21:44:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-12-2011 15:36, Lopez pisze:
    > A nie lepiej jakby stali na wjeździe na most i tak kierowali ruchem, żeby
    > kierowcy nei wjeżdżali na ten most?

    Psa powinni tam przywiązać żeby pilnował i w razie potrzeby warczał.

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2011-12-24 23:18:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-24, Lopez <l...@b...pl> wrote:
    > A nie lepiej jakby stali na wje 1/4 dzie na most i tak kierowali ruchem, ?eby
    > kierowcy nei wje?d?ali na ten most?

    Od tego to stoja znaki.

    > A nie, bo wtedy by nie mogli robic tego do czego zostali powo?ani, czyli do
    > gnebienia ludzi mandatami.

    Jasne. Powinni zabierac prawo jazdy za wjechanie na ten most, trabia od
    niewiadomo ilu, w pyte znakow w okolicach a i tak wjezdzaja...

    --
    Artur

  • 7. Data: 2011-12-24 23:45:52
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 24 Dec 2011 15:36:25 +0100, "Lopez"
    <l...@b...pl> wrote:

    >A nie lepiej jakby stali na wjeździe na most i tak kierowali ruchem, żeby
    >kierowcy nei wjeżdżali na ten most?

    A kierowcy znaków nie widzą?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2011-12-24 23:48:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-24 23:45, jerzu pisze:

    > A kierowcy znaków nie widzą?

    Ja nietamtejszy. O co chodzi z zakazem wjazdu na most? Jakieś kwestie
    techniczne?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2011-12-24 23:56:12
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 24 Dec 2011 23:48:05 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Ja nietamtejszy. O co chodzi z zakazem wjazdu na most? Jakieś kwestie
    >techniczne?

    Nie, widzimisie władz miasta z powodu budowy II linii metra.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2011-12-25 00:05:25
    Temat: Re: Straż Miejksa DC - the bestja
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    e-dostal-mandat-nr-10-000,349519.html

    > Ale głupki, tak dają zaromieśbić SM...

    Te głupki próbują jakoś jeździć po tym rozpieprzonym mieście, ja też próbuje
    (mieszkam 6km od Lazurowej i staram się dojechać samochodem do Lazurowej, a
    potem coś, ale cienko to wychodzi)

    p.