  • 1. Data: 2015-04-17 08:11:26
    Temat: Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery.
    Od: "Wickolo" <3...@j...pl>

    Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery, które rejestrują wjazd
    na skrzyżowanie przy czerwonym świetle.
    Nie robią zdjęć, ale nagrywają film.

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,17766042,
    Straz_miejska_ma_nowa_bron_na_kierowcow__kamery_czul
    e.html

  • 2. Data: 2015-04-17 10:28:03
    Temat: Re: Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery.
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 08:11, Wickolo pisze:
> [...]
    > Nie robią zdjęć, ale nagrywają film.
    >
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,17766042,
    Straz_miejska_ma_nowa_bron_na_kierowcow__kamery_czul

    Kiepskie miejsce sobie wybrali... Jeśli już to powinni w przeciwnym
    kierunku, bo tam często z lewego zanim się zielone zapali wbijają się na
    prawy pas...

  • 3. Data: 2015-04-17 10:29:09
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > Nie robią zdjęć, ale nagrywają film.
    >
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,17766042,
    Straz_miejska_ma_nowa_bron_na_kierowcow__kamery_czul

    Ku przypomnieniu przed wyborami: Tylko ktoś bez prawa jazdy może stawiać
    radary zamiast budować drogi... :-)
    Kto to powiedział? :-)))
    T.

  • 4. Data: 2015-04-17 10:57:37
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-17, o godz. 08:11:26
    "Wickolo" <3...@j...pl> napisał(a):

    > Straż miejska ma nowy sprzęt, kamery, które rejestrują wjazd
    > na skrzyżowanie przy czerwonym świetle.
    > Nie robią zdjęć, ale nagrywają film.

    Cytata:

    "Oprogramowanie pozwala zrobić stopklatki i wykadrowuje z zapisu nr
    rejestracyjny pojazdu oraz twarz kierowcy. Z tak obrobionymi plikami
    strażnik miejski przystępuje do tradycyjnej procedery, czyli
    przygotowania dokumentów, które potem wysyła do właściciela pojazdu."

    To jak to jest? Fotek z fotoradaru chyba obrabiać nie wolno. A tu chcą
    obrabiać? Chyba że się mylę.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2015-04-17 11:36:59
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-04-17 o 10:57, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > przygotowania dokumentów, które potem wysyła do właściciela pojazdu."
    >

    > To jak to jest? Fotek z fotoradaru chyba obrabiać nie wolno. A tu chcą

    Można mieć i obrobione i oryginał.

  • 6. Data: 2015-04-17 11:40:59
    Od: k...@g...com

    Normalnie jest. Fotoradar robi zdjęcia a to kręci film. Biorą klatkę z filmu żeby
    numer i ryj debila mieć. jak mają klatkę to mają jedno zdjęcie. Obrobienie pliku to
    wycięcie jednej klatki.

  • 7. Data: 2015-04-17 11:50:30
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-17, o godz. 02:40:59
    k...@g...com napisał(a):

    > Normalnie jest. Fotoradar robi zdjęcia a to kręci film. Biorą klatkę
    > z filmu żeby numer i ryj debila mieć. jak mają klatkę to mają jedno
    > zdjęcie. Obrobienie pliku to wycięcie jednej klatki.

    W notce piszą też o wykadrowaniu. W przypadku fotoradaru taka
    wykadrowana fotka nie daje gwarancji że prędkość na niej jest Twoja a
    nie sąsiada z pasa obok...

    Zdrówko

  • 8. Data: 2015-04-17 12:02:04
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 17 kwietnia 2015 11:50:45 UTC+2 użytkownik Maciek Babcia Dobosz
    napisał:

    > W notce piszą też o wykadrowaniu. W przypadku fotoradaru taka
    > wykadrowana fotka nie daje gwarancji że prędkość na niej jest Twoja a
    > nie sąsiada z pasa obok...
    >
    > Zdrówko

    A tutaj nie sprawdzają prędkości i mogą wyciąć. O to Ci chodzi? Problem jest w innym
    miejscu. Teraz można mieć rejestrator co nagrywa w dwu minutowej pętli. Znając realia
    życia w Polsce może się okazać że trzeba będzie mieć pętlę na rok.

  • 9. Data: 2015-04-17 12:04:58
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-04-17 11:50, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > W notce piszą też o wykadrowaniu. W przypadku fotoradaru taka
    > wykadrowana fotka nie daje gwarancji że prędkość na niej jest Twoja a
    > nie sąsiada z pasa obok...

    Ten nie ma mierzyc predkosci, tylko rejestrowac przejazd na czerwonym.
    Wiec moze bedzie to zrobione tak, zeby przy okazji bylo widac obecnosc
    np. na srodku skrzyzowania.

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2015-04-17 12:30:31
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-17, o godz. 12:04:58
    elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał(a):

    > Ten nie ma mierzyc predkosci, tylko rejestrowac przejazd na czerwonym.
    > Wiec moze bedzie to zrobione tak, zeby przy okazji bylo widac obecnosc
    > np. na srodku skrzyzowania.

    Ja to rozumiem. Tylko po co do tego wykadrowanie? Zwykłe powiększenie
    nie starczy? Zastanawiam się bo jak wiadomo że jak coś się zaczyna
    obrabiać to nie zawsze wychodzi na końcu to co było na początku. ;-)

    Zdrówko