  • 1. Data: 2019-10-16 05:29:01
    Temat: Streamowanie audio na dwa urządzenia
    Od: Piotr C <k...@g...com>

    Taka prosta sprawa a do dzisiaj chyba nie ma prostego rozwiązania. W domyśle windows,
    ale może być i linux.

    Chciałbym odtwarzać audio na dwa urządzenia jednocześnie: wbudowany bluetooth oraz
    line out lub drugi bluetooth (na donglu). W obu pomieszczeniach mam małe systemy
    audio ale rozprowadzenie sygnału kablami nie wchodzi w gre.

    Dotąd znalazłem jakieś komercyjne rozwiązanie, program-sterownik pod windows. Szukam
    darmowych.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2019-10-16 08:20:54
    Temat: Re: Streamowanie audio na dwa urządzenia
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 16/10/2019 04:29 AM, Piotr C wrote:
> [...]
    audio ale rozprowadzenie sygnału kablami nie wchodzi w gre.

    > Dotąd znalazłem jakieś komercyjne rozwiązanie, program-sterownik pod windows.

    Ja bazuje na urzadzeniach googla. Jeden glosnik google home mini a drugie
    to gogle chromecast audio podlaczony do glosnikow. Gdybym chcial to
    robzudowac dokupowalbym tylko google home mini. Gdziekolwiek jestem,
    puszczam z telefonu 'wszedzie' i gra.

  • 3. Data: 2019-10-16 08:52:47
    Od: Piotr C <k...@g...com>

    On Tuesday, October 15, 2019 at 11:24:38 PM UTC-7, 2late wrote:
> [...]
    > to gogle chromecast audio podlaczony do glosnikow. Gdybym chcial to
    > robzudowac dokupowalbym tylko google home mini. Gdziekolwiek jestem,

    No to jest myśl, ale nie chcę googla / nic po sieci, tylko bazować na sprzęcie który
    już de facto jest... tylko nie da się na nim grać jednocześnie. Mało tego, da się -
    mogę otworzyć przecież dwa winampy i grać na dwóch urządzeniach, ale nie da się tego
    zsynchronizować.

    P.

  • 4. Data: 2019-10-16 09:01:22
    Od: Piotr C <k...@g...com>

    On Tuesday, October 15, 2019 at 11:52:49 PM UTC-7, Piotr C wrote:
> [...]
    się - mogę otworzyć przecież dwa winampy i grać na dwóch urządzeniach, ale nie da się

    Dobra, oświeciło mnie. Winamp - znalazłem plugin "multiple output". Kilka lat temu
    "zdelegalizowany" ze względu na potencjalną możliwość nagrywania streamów radiowych
    (dokąd ten świat zmierza...) - jutro sprawdzę jak to działa, ale zapowiada się
    dobrze.

  • 5. Data: 2019-10-16 10:42:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-16, Piotr C <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > nagrywania streamów radiowych (dokąd ten świat zmierza...) - jutro
    > sprawdzę jak to działa, ale zapowiada się dobrze.

    Są także transmiteru po BT, gdzie wtykasz takie coś w gniazdo analogowe.
    Dac rodzielacza i 2x to to, jeśli po drugiej stronie mają być np.
    słuchawki lub inny odbiornik BT.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2019-10-16 10:53:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak puszczasz na chromecasta to komp nie wyłącza dźwięku na źródle?

    -----

  • 7. Data: 2019-10-16 14:06:41
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 16.10.2019 Piotr C <k...@g...com> napisał/a:
    > Taka prosta sprawa a do dzisiaj chyba nie ma prostego rozwiązania. W domyśle
    windows, ale może być i linux.

    Jak nie ma, jak jest? Pulseaudio. Na win chyba też jest, ale głowy nie dam.
    paprefs, zakładka "Simultaneous Output".

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 8. Data: 2019-10-16 18:26:46
    Od: Piotr C <k...@g...com>