  • 1. Data: 2012-10-06 10:21:14
    Temat: Street View na smartfonie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Widzialem artykul, w ktorym autor sie cieszyl, ze nareszcie dostepne jest
    Google Street View na smartfony. Artykul z data 4 pazdziernika.

    Moze mi ktos wyjasnic, o co biega? Korzystalem z tej uslugi pod Androidem
    dobry miesiac temu.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-10-06 10:30:59
    Temat: Re: Street View na smartfonie
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    net...

[...]

    W prasie możesz znaleźć różne rzeczy, to jak w starym klasycznym kawale....

    W ramach próby ocieplenia stosunków amerykańsko - radzieckich zorganizowano
    wyścig na 100 metrów pomiędzy ówczesnymi przywódcami obu Państw - Kennedym i
    Chruszczowem. Zawody wygrał Kennedy, a rosyjska gazeta "Prawda" tak oto
    zrelacjonowała wydarzenie :
    Wczoraj odbył się bieg na 100 metrów Wśród startujących byli Chruszczow i
    Kennedy. Chruszczow zajął zaszczytne drugie miejsce, a Kennedy przybiegł
    przedostatni.

  • 3. Data: 2012-10-07 10:57:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-06 10:21, Maciek pisze:

> [...]
    > Google Street View na smartfony. Artykul z data 4 pazdziernika.
    >
    > Moze mi ktos wyjasnic, o co biega? Korzystalem z tej uslugi pod Androidem

    Dostępne jest w przeglądarce na ,,najnowocześniejszym smartfonie świata"
    który zupełnie przypadkiem ma usunięty program Google Maps.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 4. Data: 2012-10-07 12:49:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 07 Oct 2012 10:57:15 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Dostępne jest w przeglądarce na ,,najnowocześniejszym smartfonie świata"
    > który zupełnie przypadkiem ma usunięty program Google Maps.

    Na gejfonie ze starym systemem jest od jakichś 2 lat

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2012-10-07 14:56:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Dostępne jest w przeglądarce na ,,najnowocześniejszym smartfonie świata"
    > który zupełnie przypadkiem ma usunięty program Google Maps.

    Nie przypadkiem tylko całkowicie celowo usuniętym.