  • 1. Data: 2019-01-17 18:57:50
    Temat: Strefa czystego powietrza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    I nie w Niemczech, a w Krakowie

    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/pie
    rwsza-strefa-czystego-transportu-działa-już-w-krakow
    ie/ar-BBSjPbR

    Jesli dobrze widze - to tam sporo sklepikow.
    Ciekawe jak beda rozwozic towar - kupia elektryczne, CNG, melexy ...
    czy zarejestruja samochody na taksowki :-)

    A moze juz od dawna sa zarejestrowane na "mieszkanca" ?

    J.

  • 2. Data: 2019-01-17 19:59:48
    Temat: Re: Strefa czystego powietrza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > czy zarejestruja samochody na taksowki :-)
    >
    > A moze juz od dawna sa zarejestrowane na "mieszkanca" ?

    No własnie słyszałem o tym jakis reportaz i tez to było moje pierwsze
    pytanie - dlaczego nie ma w wyłaczeniach dostawców...?
    Zapomniał ktos czy jak zwykle - postawimy sklep, damy zakaz wjazdu i
    niech sie martwia...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu