  • 1. Data: 2017-03-17 15:24:31
    Temat: Strona o telefonach
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Szukając systemu Dietla tak sobie trafiłem na stronę:

    http://www.bayern-online.com/v2261/kategorie.cfm/203
    /Telefontechnik.html

    Szkoda, że nie po polsku, albo przynajmniej po angielsku.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2017-04-01 14:27:30
    Temat: Re: Strona o telefonach
    Od: moje12a <d...@g...com>

    W dniu piątek, 17 marca 2017 15:24:34 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    /Telefontechnik.html

    > Szkoda, że nie po polsku, albo przynajmniej po angielsku.

    Pewnie przeglądając książkę Telefoniczną Ogólnopolską z lat 30 ? gdzie w Tarnowie
    jest właśnie opisany ten system.