  • 1. Data: 2017-11-17 11:50:00
    Temat: Stwierdzenie cofnięcia licznika
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    Czy można stwierdzić/udowodnić, że licznik
    samochodu osobowego NIE był cofany?

    Interesuje mnie to dlatego, że mam kilkuletni
    samochód (od nowości), ale tak się złożyło,
    że bardzo mało nim jeździłam. Prawdopodobnie
    niedługo go sprzedam i obawiam się, że stan
    licznika będzie podejrzany.

    Pozdrawiam
    Pat

  • 2. Data: 2017-11-17 12:24:05
    Temat: Re: Stwierdzenie cofnięcia licznika
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-17 o 11:50, Pat pisze:
> [...]
    > samochód (od nowości), ale tak się złożyło,
    > że bardzo mało nim jeździłam. Prawdopodobnie
    > niedługo go sprzedam i obawiam się, że stan

    Mój ojciec sprzedawał swego czasu 19-letniego malucha, który miał na
    liczniku 64 tys. km. Tata miał wszędzie blisko (do pracy, na działkę),
    urlopy spędzał w ogródku, nie interesowały go wyjazdy. Auto było
    garażowane i w zasadzie tylko stało - raz w roku jeżdżone na stację na
    przegląd do DR... :-)
    T.

  • 3. Data: 2017-11-17 13:39:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >działkę), urlopy spędzał w ogródku, nie interesowały go wyjazdy. Auto
    >było garażowane i w zasadzie tylko stało - raz w roku jeżdżone na

    U mojego bylo podobnie - do pracy blisko, do sklepu blisko - tyle co
    do rodziny na swieta.
    No I pare lat na kartkach :-)
    Przeszedl na emeryture, to sie przebiegig zwiekszyl :-)

    Znam podobny przypadek z Niemiec - 10 lat i 50 tys km.
    Male miasteczko, do sklepu blisko, do pracy rowerem, w dalsze trasy z
    mezem jego autem.
    No I poszlo na zlom ... 2500 euro zaden Polak by nie dal :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-11-17 17:05:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wolno cofac. Dokrec zeby bylo wiecej.

  • 5. Data: 2017-11-17 17:31:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Nie wolno cofac. Dokrec zeby bylo wiecej.

    Czy to już jakieś rozwiązanie?
    Dokręcanie o ten niecały milion czy ile tam trzeba?

  • 6. Data: 2017-11-17 17:32:16
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 17.11.2017 o 11:50, Pat pisze:
    > Czy można stwierdzić/udowodnić, że licznik
    > samochodu osobowego NIE był cofany?
    To chyba chodzi o udowodnienie, że BYŁ cofany.
    Chociaż w naszym państwie prawa nigdy nie wiadomo.

    Na przeglądach od jakiegoś czasu wpisywali przebieg.
    Spróbuj na stronie:
    https://historiapojazdu.gov.pl/
    Jacek

  • 7. Data: 2017-11-17 17:50:09
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 11/17/2017 11:50 AM, Pat wrote:
    > że bardzo mało nim jeździłam. Prawdopodobnie
    > niedługo go sprzedam i obawiam się, że stan
    > licznika będzie podejrzany.

    Wystaw. Ustawi się kolejka i ktoś kupi. Co się bedziesz przejmował
    ludźmi którzy zakladają że jestes oszustem?

  • 8. Data: 2017-11-19 08:09:53
    Od: "Adam J" <a...@w...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > urlopy spędzał w ogródku, nie interesowały go wyjazdy. Auto było
    > garażowane i w zasadzie tylko stało - raz w roku jeżdżone na stację na

    U mnie w rodzinie jest corsa z 91 roku od nowości w jednych rękach...obecny
    przebieg 39 tys km. Kto uwierzy? Jeździ nim mój 99 letni dziadek :)

    Pozdr.

  • 9. Data: 2017-11-19 20:14:07
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.11.2017 o 07:09, Adam J pisze:

    > U mnie w rodzinie jest corsa z 91 roku od nowości w jednych rękach...obecny
    > przebieg 39 tys km. Kto uwierzy? Jeździ nim mój 99 letni dziadek :)

    no właśnie kupując od pierwszego właściciela łatwiej uwierzyć
    pytanie tylko czy warto kupić taki samochód...

    ja jak kupowałem 3-latka (diesel kosztujący jako nowy ponad 70.000), to
    te od pierwszego właściciela miały 120-150.000km, od firm 150-200.000km.
    Za to te od drugiego właściciela i ściągnięte z Niemiec - poniżej
    100.000km...
    Oczywiście były od tego wyjątki, ale mi nie zależało na najniższym przebiegu

    Łukasz

  • 10. Data: 2017-11-20 09:29:19
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Użytkownik "Adam J" napisał w wiadomości grup

    > przebieg 39 tys km. Kto uwierzy? JeĽdzi nim mój 99 letni dziadek :)

    Czyli do kościoła jeździ tylko w święta, no pięknie, pięknie. A niedziele, a
    pierwsze piątki, a w tygodniu litania/różaniec/wypominki?