  • 1. Data: 2010-10-25 09:34:14
    Temat: Subaru Legacy
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Cześć @ll,
    Subaru Legacy 2.0 4x4 w gazie, 2000r,
    na co uważać przy zakupie, ktoś jeździł tym?
    jak wygląda sprawa z częściami i kosztami naprawy,
    dzięki
    Mirosław

  • 2. Data: 2010-10-25 10:23:17
    Temat: Re: Subaru Legacy
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Mirosław wrote:

    > Cześć @ll,
    > Subaru Legacy 2.0 4x4 w gazie, 2000r,
    > na co uważać przy zakupie, ktoś jeździł tym?

    Trzeba się uważać żeby tym gazem się nie otruć.
    Bo jak całe auto w gazie...

    ps. pierwszy! ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2010-10-25 10:27:16
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 25 Paź, 09:34, Mirosław <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > Subaru Legacy 2.0 4x4  w gazie, 2000r,
    > na co uważać przy zakupie, ktoś jeździł tym?
    > jak wygląda sprawa z częściami i kosztami naprawy,

    co to znaczy "w gazie"? Chyba masz na myśli " z instalacją gazową"
    zapytaj na tej stronie:
    http://forum-subaru.pl/bb3/index.php

  • 4. Data: 2010-10-25 19:47:58
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-25 09:34, Mirosław pisze:
> [...]
    > Subaru Legacy 2.0 4x4 w gazie, 2000r,
    > na co uważać przy zakupie, ktoś jeździł tym?
    > jak wygląda sprawa z częściami i kosztami naprawy,
    Generalnie samochód trudny do zabicia, nawet przy niewłaściwej
    eksploatacji wytrzymuje trzy razy więcej, niż konkurencja. Sprawa z
    częściami i naprawami jest nieco bardziej skomplikowana - mechaników
    ogarniających Subaru jest niewielu, części teoretycznie są, ale ceny
    raczej wyższe niż niższe... :) Na szrotach nie ma czego szukać, tanich
    zamienników też jest niewiele.

    Klocki i tarcze są w podobnych cenach, ale np. za amortyzatory na przód
    do Imprezy '97 zapłaciłem prawie 700 zł... Również w przypadku
    konieczności wymiany uszczelki pod głowicą nie licz na cuda - dwie
    głowice, bokser, bez wyjęcia silnika nic nie zrobisz.

    Ale... wystarczy jeden zimowy dzień ze śniegiem i wszystkie wady stają
    się nieistotne... :)

    PS. Jeśli gaz, to dwie krótkie listwy, a nie jedna długa i jeszcze
    dłuższe węże, aczkolwiek jeżdżą też Subaryny z prostą instalacją drugiej
    generacji i nic złego się nie dzieje.

    Miłej zabawy, zima idzie!

  • 5. Data: 2010-10-26 20:19:25
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba się uważać żeby tym gazem się nie otruć.
    > Bo jak całe auto w gazie...
    >
    > ps. pierwszy! ;-)
    >
    > --
    > Pozdro
    > Massai

    co ty gadasz?
    to dzięki bo już miałem kupić

  • 6. Data: 2010-10-26 20:20:08
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > dzięki
    > Mirosław

    co to znaczy "w gazie"? Chyba masz na myśli " z instalacją gazową"

    nie ku... mam na myślo na wode

  • 7. Data: 2010-10-27 10:20:06
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 26 Oct 2010 20:20:08 +0200,
    Mirosław <m...@g...com> screamed:

    W takim razie trzeba uszczelnić kabinę.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 10:19:47 user up 12603 days, 22:14, 1 user, load average: 0.36, 0.81, 0.22 ]

    If you start seeing red monsters, you have probably gained infravision.

  • 8. Data: 2010-10-27 16:47:23
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 08:23:17 +0000 (UTC), Massai napisal(a):
    > Trzeba się uważać żeby tym gazem się nie otruć.
    > Bo jak całe auto w gazie...

    Ja właśnie sobie wyobraziłem takie auto całe owinięte potwornymi
    ilościami gazy, przez którą przesączają się różnie nieciekawe
    substancje...

    Brrr, auto w gazie to zdecydowanie kiepski pomysł, zwłaszcza jak ma
    ropiejące rany!

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 9. Data: 2010-10-27 20:07:49
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Użytkownik "Scypio" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    pl...

    > Ja właśnie sobie wyobraziłem takie auto całe owinięte potwornymi
    > ilościami gazy, przez którą przesączają się różnie nieciekawe
    > substancje...

    Stary co ty, na dragach lecisz?

  • 10. Data: 2010-10-27 20:16:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 27 Oct 2010 20:07:49 +0200 osobnik zwany Mirosław
    wystukał:

    A ty umiesz pisac po polsku?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl