  • 1. Data: 2018-01-22 23:04:04
    Temat: SuperClick
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Czy istnieje program który po ustawieniu kursora myszki na "krzyżyk" w
    faceboku zamknie wszystkie propozycje niechcianych znajomych czy próbować to
    napisać ?

    --
    marfi

  • 2. Data: 2018-01-23 19:37:54
    Temat: Re: SuperClick
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 1/22/2018 11:04 PM, marfi wrote:
    > Czy istnieje program który po ustawieniu kursora myszki na "krzyżyk" w
    > faceboku zamknie wszystkie propozycje niechcianych znajomych czy
    > próbować to napisać ?

    Widziałem gdzieś karte na ISA do tego, tyle że chyba miała full length
    więc sprawdź najpierw czy się zmieści.

  • 3. Data: 2018-01-23 20:29:43
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 23 Jan 2018 19:37:54 +0100, Sebastian Biały wrote:

    > Widziałem gdzieś karte na ISA do tego, tyle że chyba miała full length
    > więc sprawdź najpierw czy się zmieści.

    Mam tę kartę, ale ona wymaga dodatkowego modułu ram w DIPie, inaczej nie
    będzie klikać. I nie jest full length, ale wymaga dwóch dodatkowych wtyczek
    zasilania typu MOLEX z co najmniej 4A na każdej.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 4. Data: 2018-01-23 20:40:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 1/23/2018 8:29 PM, Roman Tyczka wrote:
    > Mam tę kartę, ale ona wymaga dodatkowego modułu ram w DIPie

    W DIPie? Ide o zakład że to były pamięci w obudowach ZIP, przynajmniej
    tak wyglądały. Miałem kiedyś takie w Amidze to wiem.

    > zasilania typu MOLEX z co najmniej 4A na każdej.

    Znowu coś pokręciłes, po mojemu to było tam zwykle złącze AT tylko że
    czarnymi na zewnątrz. Może masz tą drugą wersję na LocalBus, ale one
    chodziły tylko na Pentiumach.

  • 5. Data: 2018-01-24 02:50:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-23, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Znowu coś pokręciłes, po mojemu to było tam zwykle złącze AT tylko że
    > czarnymi na zewnątrz. Może masz tą drugą wersję na LocalBus, ale one

    Dyskusja o tyle bez sensu, że straszycie gościa nie wiem czym, a do
    molexa są akurat tanie przejściówki na Alim:
    https://www.aliexpress.com/item/006-PC-PCIe-PCI-E-PC
    I-Express-Riser-Card-1x-to-16x-USB-3-0-Data/32824293
    784.html

    Wystarczy w to przecież włożyc normalna (współczesną) 16b kartę, tylko
    ten mostek u góry trzeba wydłubac czyms ostrym. Nozyk do tapet się
    spokojnie nada.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2018-01-24 10:00:20
    Od: m <m...@g...com>

> [...]
    > https://www.aliexpress.com/item/006-PC-PCIe-PCI-E-PC
    I-Express-Riser-Card-1x-to-16x-USB-3-0-Data/32824293

    Ej, ludzie, wyjdźcie z jaskiń. Dzisiaj się kupuje dongla USB Superclick.
    Używa się jak pendriva, często pendrivy mają wbudowany superclick.

    Czasem jest problem ze sterownikami, no ale to już jest temat na inną
    grupę.

    p. m.

  • 7. Data: 2018-01-24 10:10:53
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Ej, ludzie, wyjdźcie z jaskiń. Dzisiaj się kupuje dongla USB Superclick.
    > Używa się jak pendriva, często pendrivy mają wbudowany superclick.

    Należy też pamiętać, że w tych donglach często pada zasilacz

    > Czasem jest problem ze sterownikami, no ale to już jest temat na inną
    > grupę.

    Karty ISA o których pisał Sebastian nie wymagały sterowników. Może warto
    jednak w tę stronę (pamiętając o full length)

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 8. Data: 2018-01-24 11:34:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-24, Stregor <s...@w...to.gmail.com> wrote:
    > Karty ISA o których pisał Sebastian nie wymagały sterowników. Może warto
    > jednak w tę stronę (pamiętając o full length)

    ISA (Interoperational Superclick Acquisitions) wymaga dla typowego
    krzyzyka do 28bitów przestrzeni adresowej. Jak niby chcesz to zrobić
    przy full length, gdzie minimalna szerokość ekranu to 1600 pikseli, a
    każdy jest na 15 lub 24 bitach? Przecież te 4A, o których Roman
    wspomniał nie wzięły się z niczego.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2018-01-24 17:19:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 1/24/2018 11:34 AM, Marcin Debowski wrote:
    > ISA (Interoperational Superclick Acquisitions) wymaga dla typowego
    > krzyzyka do 28bitów przestrzeni adresowej.

    Bywają expandery na 6502.

    > Jak niby chcesz to zrobić
    > przy full length, gdzie minimalna szerokość ekranu to 1600 pikseli, a
    > każdy jest na 15 lub 24 bitach?

    Decymuje się sygnał i puszcza na DACa. Przy dobrej jakości RAMDACach
    można uzyskać ponad 600 pixeli/slot i to bez używania DMA w real mode
    jak masz jakiś statyczny cache.

    > Przecież te 4A, o których Roman
    > wspomniał nie wzięły się z niczego.

    Te karty żrą prąd jak głupie, skończyło się w moim przypadku na
    podniesieniu napięcia na slotach do 7.84V żeby wtyczki się nie grzały. A
    i tak zasilacz wyświetla w kółko błedy przeciążenia przy dwuklikach prawym.

  • 10. Data: 2018-01-25 08:02:50
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Te karty żrą prąd jak głupie, skończyło się w moim przypadku na
    > podniesieniu napięcia na slotach do 7.84V żeby wtyczki się nie grzały. A
    > i tak zasilacz wyświetla w kółko błedy przeciążenia przy dwuklikach prawym.

    I wreszcie doszliśmy do rady jedynie słusznej. Należy wymienić zasilacz.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor